شوية كلام

عارفيين انا بحب المدونة بتاعتى ..مش عارف ليه يمكن عشان ابتديت فيها اتكلم شوية

ما كونتش متعود اتكلم قبل كدا .. وكمان احساسى انى هنا واخد راحتى ...

انا بمر باصعب فترة فى حياتى .. الدنيا ضباب وحاجات كتير داخلة فى بعض .. فترة

مش عارف .... فيها اى حاجة بجد .. مشوش كدا .. وافكارى محتارة .. مش متعود اعد الاعدة اللى انا فيها دلوقتى

بس غصب عنى .. بس زهقت بقى الجيش الزفت دا يخلصنى بقى .. خلينى ادخل بس اخلص

كدا اوفر اوى اوى ... يلا هنقول ايه الحمد لله ..

بس بجد انا لازم اشكر جروب على الفايس بووك مش فاكر اسمه ايه .. لان الجروب دا هو السبب فى انى اعمل المدونة دى

بتاريخ 14-11 .. كانت بالنسبة لى تجربة جديدة .. بس بجد طلع عالم المدونات عالم جميل جدا .. احلى ما فيه الحرية

حتى لو مش فى مطلقها .. بس نسمات التحرك الحر هنا اقوى بكتير ... انا برغى فى كذا حاجة فى بعض

بس اهو بقى نفسى اتكلم وخلاص ... اعتبروا اى حاجة .. بس الاهم انى اخرج اللى جوايا من حالة غبية موت

هنقول ايه بقى .. !!!!

2 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

فشكووول يقول...

نتبرع يا سيدى بتعليق هو احنا حنخسر حاجه ومن قدم شيئ بيداه التقاه وهنيالك يا فاعل الخير عند الله .. عالم التدوين عالم حر بتعمل فيه زى ما انت عايز .. بس خد بالك كل حركه محسوبه عليك ..ياما انت من المدونين الكويسين اللى يحبوك زمايلك يا آما ..... وخد بالك برضه .. ما تكتبش كلام مباشر عشان حبايبنا الحلوين مراقبين كل حاجه .. بالنسبه للتدوينه البيضا ء .. هى تدوينه وليست مدونه والتدوينه بمعنى بوست .. ولا تزعل يا سيدى يعنى تعمل بوست وخلاص ابيض يا ورد .. سلام

AhMeD RaDy يقول...

استاذى فشكول

اه ونبى .. كله باذن الله فى ميزان حسناتك
وربنا يارب يديك على اد نيتك

واخد بالى اوى اوى ... وربنا يسترها معانا

ابيض يا فل .. وانا اساسا عجبتنى الفكرة .. انا شوفتها من بدرى .. بس ما كنتش فاكر هتبقى امتى ..؟؟

والحمد لله .. بجد هو دا الكلام اللى بجد .. حركة ايجابية .. ذكية ... جريئة

بيعجبنى التحركات الجماعية اللى بدل اننا كعرب بنعرف نعترض صح .. واعتراضنا يقدر يوصلنا لى نتائج ايجابية

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template