كارثة .... اقسم بالله

تحـــــــــــــــــديـــــث
ودا الرابط عشان لو اللى فوق مش اشتغل
دا عشا نعرف ان الافكار الغلط اللى عن دينا الاسلامى
بتيجى من صمتنا وعدم معرفتنا باللى بيحصل من ورانا

8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

shaimaa rady يقول...

استغفر الله العظيم، الله يكرمك يا أحمد خلي الواحد متهبب مكتوم وساكت ، احسن انا لو اتكلمت ، ممكن افجر حد، حسبي الله ونعم الوكيل في الكل كليلة...

احمد انا عندي اقتراح، مش ناقصة نشر امسح الموقع ده، كده انت بتنشرة...

GiGi world يقول...

انا مش عارفه افتح حاجه مش عارفه المشكله من عندى ولا ايه ياريت تبعتلى الرابط

Unknown يقول...

الرابط مش شغال

هو حضرتك بتقولي علي مدونتي اروح فين

في كلام انا مش فاهماه

يا ريت توضحلي معلش

AhMeD RaDy يقول...

اختى شيمو

بصى يا شيمو .. انا هسيب الرابط لسبب صغير .. ان يمكن واحد يقدر يعمل حاج فى الموقع دا

وانا شايف ان دا احسن ما نفض ونسيبه كدا ... يبرطع براحته

AhMeD RaDy يقول...

جى جى

لا الرابط شغال .. وشمو جربته اهو واشتغل

وعلى كلا انا بعت الرابط عندك فى المدونة وسامحينى يا جى جى على زيارتى الرخمة دى

واسمحيلى اقولك موضوعك الاخير تحفة .. عشرة على عشرة بجد

AhMeD RaDy يقول...

ذات النطاقيين

بصى انا كنت بس عايز اقولك ان فى تحديث فى موضوع

مع غزة ولو باضعف الايمان

لو بصيتى على البوست تانى هتلاقى فى تجديد

ومعانا بقى يا ذات النطاقيين همتك عايزين كلنا كلنا نشجع بعض

انا بعتلك الرابط على فكرة فى الشات
بس حصل لخبطة بقى .. يارب تعذرينى عليها

ساره يقول...

احمد الربط مافتح عندى

:(

AhMeD RaDy يقول...

الرابط شغال لحد لقوتى يا سارة على فكرة

انتى اللى عندك حاجة غلط بقى ههههههه

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template