يا ترى مين ؟؟




اكتر شئ حسيت بانه اد ايه مفيد هو البعد

انك تبعد .. وتختفى .. بمزاجك او غصب عنك بس فى الاخر

هتلاقى وتكتشف ... مين ؟؟

يا ترى فعلا مين ؟؟؟

5 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مين؟
فين؟
ليه؟
ربنا يعينك

AhMeD RaDy يقول...

الزعيمة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

مين ؟ مش عارف

فين ؟ فى المواقف

ليه ؟ عشان نعرف

يارب

غروب يقول...

ههههه

كالعاده انا مش فاهمه شئ

بس هتكلم في الجزء اللى فهمته وجايز يكون غلط

البعد:

فعلا ان الواحد يبعد بمزاجه شئ حلو

تاخد فتره راحه ودى بتيجي لما تتخنق من كذا حاجه ورا بعض ومش بتبقي قادر تواجه خلاص

انا عن نفسي بسميها هروب

بس هروب ليه مبرراته

هروب من مواجهه شئ اكبر منك او انك مينفعش تواجهه او ان مواجههته هتسبب مشكال سواء ليك او لاشخاص غيرك

انا حسيت الاحساس ده وعشان كده قفلت مدونتى السابقه ( كلمات ) في وش كل الناس


رغم انها كانت ناجحه جدا عن غروب وكانت معروفه

لكن مش ده الهدفاكيد

اكيد هدفي من التدوين مكنش الشهره

لكن في المقام الاول هو الراحه

وانا مرتاحه دلوقتى

لما هربت من كلمات ارتحت ناس ارتاحت

اوووووو

انا طولت وسرحت اووووى كأنى بكتب في بوست عندى

سورى على الاطاله

سي يو

AhMeD RaDy يقول...

غروب

اولا مافيش كان دى .... دا مكانك اكتبى زى ما انتى تحبى وخدى راحتك على الاخر

ثانيا بس من غير ضحك (( انا مش فاهم حاجة بردك ))

بالنسبة للبعد ..

هتلاحظى انى قولت فوايده ... ومش اتكلمت عليه فى حد ذاته

لانى اكتشفت انى لما بعد عن مكان ما .. ظهر فيه الناس اللى كانوا بيدعوا انهم اصدقاء

وبالنسب لمدونة كلمات انا مالاحقتيش للاسف اتصفحها .. يادوب جيت فى الاخر
وانتى بتعلنى الاغلاق

وعلى فكرة مدونة غروب حلوة جدا بجد

والاهم ان انتى تكونى مرتاحة .. وطز فى الناس

سوسو الاموره يقول...

البعد البعد بيكشفلك الناس على حقيقتهم مين هيسال عنك بغيابك وبيحبك ومين مش مهتم بيك ولا فراقه ان كنت موجود ولا لا كلوا زي بعض دى هو فايدة البعد وكمان البعد ليه فايده لنفسنا انوا بيخلينى نشوف خطانا فين والصح فين يعني توجيه خفيف لحياتنا حجات ملهاش ببعض بس علقت هههههههههههههههه

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template