اهو كلام وخلاص


بسم الله الرحمن الرحيم

دلوقتى انا مش قادر اعرف اى حاجة فى اى حاجة .. سيبكوا من الفهم .. طب ايه بقى اللى انا فيه دا .. رايق كدا ومفوق وبهزر ومقضيها ..

عمال بسمع الواد هيثم شاكر حكايتنا يا شوق حكاية .. ههههههه اه والله .. حلوة اوى عجبانى .. ولا يا عينى وهو بيقول

ومعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه برتاحه ما انا اصلى خد عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ما اقدرش اعيش غير به .. هو الى بتمناه

طب سيبكوا من اى عوا نفساوى داخلى .... انتم مالكم .. امممممم ايوة بجد حاسس ان الناس كدا فيها حاجة .. الناس زعلانة وحزينة ..

والغريب ان فى ناس اتغيرت وبقى اسلوبها معايا حلو .. سبحان الله .. !! والناس حاسس كدا وكانى بقيت مهم .. اول مرة اعرف كدا

شيمو لما عملت 2 توبيك فى 2 منتدى عن الجندى المجند الا وهو الماثل امامك ... كانت مفاجاة .. اه والله مفاجاة ما اتصورتيش ابدا ان فى حد

اساسا هيسال ولا يهتم حتى .. لكن تصوروا الناس سالت ودخلت شاركت .. ودا ما تتصوروش شحن البطارية جامد جدا جدا .. حاجة كدا
ما تتقالش ان تلاقى الناس بتسال وغيابك فارق .. بجد شعور غريب ....

بس برده انا حاسس ان انا كمان فيا حاجة غريبة .. زى ما اكون كدا .. زى ما اكون لا مش جعان هو انتوا مش بتفكروا غير فى الاكل

لا مش عارف بجد بس ربنا يستر يا خوفى يا بدران .... على فكرة انا مش خايف من حاجة .. بس مش مستريح لنفسى حاسسها متغيرة

لما نشوف اخرتها ايه .. الغريب بقى ان ما فيش جديد .. ولا يمكن هى عارف حاجة وانا مش واخد بالى ولا ايه .؟؟ انا عمال ادعبس وافهم واركز .. ما فيش حاجة غريبة او مريبة كله طبيعى وتحت الطبيعى كمان .. يا ابنى ركز ما يا هو انت اعمى ومش شايف اللى شايفاه نفسك
او يا اما نفسك دى مجنونة ...؟؟!!

طب وانا اوجع عقلى على ايه .. ما نخليها كدا وكفاية احس انى مبسوط والسبب هيبان هيبان .. وانا منتظر اهو

وسبونى اسمع بقى الاغنية

حكايتنا يا شوق حكايه بينه وبينى حب اغلى كتير ...... من عينى حب خلانى يوم ورا التانى انشغل واحتار حكايتنا يا شوق حكايه الكل عارفها صعب اى كلام

يوصفها هى حاجه كده ايوه حاجه كده مش بايدى اختار ...... معاه برتاح مانا اصلى خدت عليه ما اقدرش اعيش غير بيه هو اللى بتمناه ..... حكايتنا يا شوق حكايه بينه وبينى حب اغلى كتير من
عينى حب خلانى يوم ورا التانى انشغل واحتار

عدينا يا شوق وخدنا بعيد ودينا دنيا فيها جديد ..... خلينا ننسى ايامنا نلقى احلامنا عدينا يا شوق بقالنا ليالى طويلة عشنا واستنينا الليله

خدنا دوبنا ده الحنين جابنا فى المعاد ده اوام معاه برتاح مانا اصلى خدت عليه مقدرش

اعيش غير بيه هو اللى بتمناه حكايتنا يا شوق حكايه بينه وبينى حب اغلى كتير

من عينى حب خلانى يوم ورا التانى انشغل واحتار معه برتاح مانا اصلى خدت عليه قدرش اعيش غير بيه هو اللى بتمناه

15 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

ماشاء الله عليك
بس احاسك فى محله
فى شئ غريب مأثر حتى فينى

انت بس غنى ولا يهمك

تحياتي

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههههههههه

تعرفى يا سارة اول لما شوفت ماشاء الله عليك

حسيتك بتقولى لى ماشاء الله عليك يا احمد اهبل اهبل يعنى

مش عارف ليه ؟؟؟

وايه يا عم التغيرات اللولبية الحلزونية دى .. ما تفضفض كداوقول يا كبير ..

يا سوسة .. هههههههههههههههه

اهو .. الواحد بس عايز بفرفش شوية . مش ناقصيين نكد يا سارة

ساره يقول...

ابد لاممكن ولايصح انا اقول اهبل
هذي مش لغتي ياعزيزي :)

افضفض واقول ... طيب اسمع يادكتور

حاسه بخنقه وكتمه .. نفسى ابكي ونفسى اطلع برا البيت ... نفسى استقيل من الشغل ... ونفسي اسافر من غير ما اعرف امتى ارجع .. وهذ الاحساس لمسته عند كم شخص من اللي اعرفهم

يمكن فيروس فى الجو؟؟؟


يلله حل المشكله هذي يا احمد باشا

♥ R ♥ يقول...

تعرف برغم كمية الإحباطات والكآبة اللي بشوفها حواليا واللي ساعات كتير أصلاً بكون انا مصدرها
إلا إني برده حاسة بقالي كام يوم اني مبسوطة ومش عارفة ليه
قولت اكتب بوست اسجل فيه الحالة بس رجعت قولت بطلي هبل يابت هتكتبي تقولي إيه

يلا ربنا يديم عليك الفرحة حتى لو كنت مش عارف سببها كفاية انك تفرح وبس

تكونشي طبيت ياجندي من غير ما تقولنا؟ D;

E73 يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
مؤكد ده أثر الربيع المقبل
سعات بيعيش الواحد جو غريب وممتع في نفس الوقت
وفي النهاية مش بيكون عارف هو فرحان ليه

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههه .. طيب يا سيتى ما تزوقيش انا بس .. قولت تخيلت تخيلت

لا مش فيروس ولا حاجة .. انتى بس تلاقيكى مش بتخرجى كدا ومش بتكسرى الروتيين جربى تكرى الروتيين اعملى حاجة مجنونة كدا.. اقلك اعملى اللى يريحك نفسيا .. وهتلاقى الشغل بقى حلو وعسل وكميل خالص كدا

جربى .. لعل وعســــــــــى

AhMeD RaDy يقول...

هو دا الكلام يا رضوى

ايوة كدا يا شيخة تفائلى كدا وانبساطى
هتلاقى الدنيا حلو ومونبسط معاكى ... واكتبى والله ليه لا .. يمكن دا يشجع غيرك انه يقول انه هو كطمان مبسوط .. وتنتشر بوستات الانبساط ..

اه ادعى يا رضوى . انا نفسى اعيش فى الحالة دى فترة طويلة

طبيت .. طبيت يااااااااااااااااااااااه

انا نسيت الكلمة دى ..
تفتكرى لو كنت طبيت معقولة مش هكون عارف .. ايه طبيت وانا مغمى عليا .. طب هى مين اساسا ؟؟!!!!

AhMeD RaDy يقول...

ايوة العفرريت .. هو انا بقى نفسى اعرف بس انتى بتجيبى الكلام الكبير دا منين ..؟؟

هو انتى معاكى حق .. اهى حالة .. والاهم الانبساط وانى حاسس انى مش متخدر .. يعنى مش نافورة وضربت .. لا مستوى لذيذ كدا من الانبساط

يارب خير يارب ويلا هو انا يعنى لو عرفت هاخد جايزة نوبل .. دا كدا فل اوى

سوسو الاموره يقول...

اهلا وسهلا برجوعك يا جندي البلاد المبجل ههه عيش حياتك وخددين منها ايه الدنيا دي عيش وفرفش ولا يهمك حد بجد انت تركت مكان فاضي في غيابك ههههههه ربنا يديم عليك الفرح والحمد الله على السلامه

غروب يقول...

محدش فاهم حاجه ف اى حاجه ههههههههههه

مش عارفه ليه يا احمد دايما او غالبا مش بعرف انت عايز تقول ايه يححنى

بس المهم ان اتلاغنيه كاميله اووووووى

وقبلها كانت اغنيه نانسي


في ايه يا عمو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انت بتحب ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوسو الاموره يقول...

دى بينلوا واقع يا سيتوا يا غروب اعترف واقر عليك الامان

ساره يقول...

والله معاك حق انا اصلا ما اطلع كثير وحتي ان طلعت ما احب اطول ... ملزوقه بغرى بعيد عنك فى البيت

اعمل حاجه تكسر الروتين ... اممممممم عرفت اتخانق مع الموظفين فى العمل .. عشان طيبه وما عندي مشاكل ... اسوي مشاكل تغير :)

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههههههههه

بصى يا غروب .. الاهم انى اعبر عن اللى جواية .. لانى عامل المدونة عشان كدا

فى فى مرة هتلامس مع حد .. وفى مر تاني محدش هتلامس معه .. وهكذا .. الاهم انى اقول اللى حاسه .. حتى لو انا شحصيا مش فاهمه

وبالنسبة لفى ايه ..؟؟

الله اعلم

AhMeD RaDy يقول...

اقر واعترف انا الموقع ادناه واعلاه

بانى مش عارف اى حاج . وان ما فيش حاجة

اول لما تظهر ام عيون ملونة هههههههه هقول على طول

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههه اه فعلا تصدقى

اهو تغير برده يا سارة .. بس مش عايزين دم بقى وكدا

خليها خناقات سلمية اشطاط .. منتظر اسمع التجديد

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template