مين دا اللى نسيك ...؟؟؟


مين ده اللى نسيك..!!! تعرف لو قلبى بيتكلم كان رد عليك
مين ده اللى نسيك ...!!! قبل مانتعاتب طب سلم الله يخليك

واعملك ايه بقول هنسا ومبنساش ليه
..؟؟؟
هواك لسه انا عايشة عليه ومش حاسة ان انا هقدر اعيش غير بيه

لو عدو سنين قلبى محلفنيى
انى ما اكمل غير واانا وياك
تعرف لو مين اسانى عليك مهما يعمل انا مش هنساك

واعملك ايه بقول هنسا ومبنساش ليه ..؟؟؟؟!! هواك لسه انا عايشة عليه
ومش حاسة ان انا هقدر اعيش غير بيه

9 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

اول تعلييييييييييييييييق

E73 يقول...

لمين بقى الكلمات دي؟
هاه؟ هاه؟ هاه؟
قر إعترف

لقتها في الصحرا دي يا عبود ولا ايه؟

shaimaa rady يقول...

هههههههههههههههههههه
بضحك طبعا علي عبود واللي لقا في الصحرة
هههههههههههههههههه
ومين يقدر يا خويا يعملها...وينساك...
انت يا بني الغائب الحاضر
ههههههههههههههههه
وبعدين تعالي هنا، فين اللي طلبتة منك، ابعتهولي بليز اوف لاين وخليك كويس
مصلحة انا صح...
بس وحياتك ده بس من العشم...
هههههههههههه

E73 يقول...

هيبعتلك القصب اللي كان بيمصه في الصحرة اوف لاين يا شيمو؟!
طيب واحنا
دي آخرة عصير المانجة؟!

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههه بقى كدا يا عفريت ..

تطلعنى فى الاخر عبود .. ههههههههههههه

اقر ايه بس ؟؟ واعترف ايه ؟؟ الحكاية

بسيطة جدا ... حسيت انى عايز اكتب الكلمات دى لما سمعتها روحت كاتبها بس كدا ..

وانا مش فى الصحرا .. انا هبقى اعدى عليكم اشرب كوباية نسكافيه بلاك فى المنصورة لانها قريبة من مركز التدريب (( مركز تدريب قوسنا - المنوفية ))

AhMeD RaDy يقول...

يالهوى يالهوى يا شيمو على كلامك يالهوى
يا بنتى انا مش قد الكلام دا .. هههههههههههه

النت قطع عندى والله ساعتها ورجع واعد بيز بيز ليكى وانتى ولا هنا .. ؟؟ اشوفك بس اون لاين واهقولك على طريقة بسيط جدا .. ومش هتحتاجى تغيرى اى حاجة .. وهتعمليها بسرعة ان شاء الله

طبعا يا بنتى العشم فى القصب .. اهئ اهئ اهئ ربنا يسمحكم بقى بتتريقوا عليا

هقول لامى عليكم بس ها بقى

AhMeD RaDy يقول...

هو انت كدا بتشبط فى اى حاجة ولا ايه ...

اخلع يا عم .. ومش باعت قصب بس ها بقى

ولا اقوليك ... ابعتى انتى عصير مانجة .. وانا ابعتليك غيط قصب مش عود واحد ..هههههههههههههه

E73 يقول...

بجد بجد؟!
تنور يا كابتن
وبعدين عصير المانجو ده انا مش هبعته انا شربته خلاص من زمان كمان من يوم مانت فتحت المدونة دي

AhMeD RaDy يقول...

يالهوووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووى

كابتن .. كابتن .. ياجدعان حد يجبلها مصاصة ويمشيها من هنا ..

عماليين نقول جنود .. وجيش.. وتدريبات .. وبص يمين ..بص شمالك تلاقى وحش الصاعقة امامك ... ووسع وسع يا كتكوت وحش التالتة عايزة تفوت

وانتى تقولى لى كابتن

اشطاط النسكافيه طبعا على حسابك ..
وانا موافق .. انا بس مش عايز اكسفك .. لا لا لا لا كدا كتير الغدا كمان ... وبيبسى .. يا بنتى كفاي النسكافيه .. لا لا يا بنتى .. وبتحلفى باطلاق كمان

لا اله الا الله مضطر اوافق حرام الراجل يتخلع وهو اعد فى بيته كدا :p

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template