عيل واموت فى المعيلة




9 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

احمد شفت مسلسل الاطفال عدنان ولينا؟
تعرف لو اشوفه مليون مره ارجع اشوفه مره ثانيه .. :)

Bant EL7ag Dracula يقول...

يااااااااااااااااااااااا

فكرتنى بيام زماااااااااان

ايام مكان الواحد بيركب العجل

ولبان كوكو واوا

والحجات النكردت دى

بجد تحفاااااااااااا
بوست يا خدك لايام

مش ممكن الواحد ينساها

بس انت فاكر الكرتون بتاع الفواكه دا الفروله والموزه دا

همووووووووووت

واشوفه هو والبور رينجز بتاعت ريته

فاكر ريته

الا كانت بتقول فليتضخم الوحش
هههههههههههههههههههه

تسلم ايدك بجد تحفا

AhMeD RaDy يقول...

سارة

لا للاسف بس وماله اشوفه هو انا ورايا ايه يعنى ؟؟ هههههههههههههه

بعد المليون تشوفيه تانى ... انتى ضعيفة اوى فى الحساب بعد المليون مليون وواحد

AhMeD RaDy يقول...

بنت الحج دراكولا (( ولو انى مش عارف حج امتى ))

منورة واهلا بيكى فى مدونتى المتواضعة يارب نشوفك كتير

طب كويس انى فكرتك بايام كويسة .. ولو انى متهيالى كدا كانت ايام تشرد

اه طبعا رولى الفراولة وموزى وشوكى فى حد ينساه برده

ببا باباور رينجزر هههههههههههه

تسلمى انتى ويارب نشوفك على طول هنا وتنورينى

فكره من الزمن ده ربنا ينتقم منك يقول...

http://norsad.blogspot.com/

لو سمحتى ياريت تدخل المدونه بتاعتى

حسبى الله ونعم الوكيل فيكى يا فكره من الزمن دا ربنا ينتقم منك

يمهل والا يهمل

Bant EL7ag Dracula يقول...

دا حااااااجج من زمااااان يا راجل

اكيد هتشوفنى على طول انا بحب الدماغ المهيسه دى

بييييييس يامان

barbie girl يقول...

يااااااااااااااه.. انا كنت بحب الاغنية بولا بولا دى اوى وكنت بقعد اغنيها وانا صغيرة وانا مش فاهمة معناها :)

AhMeD RaDy يقول...

حج من بدرى

وبيس يا مان

ودماغ مهيسة

صباح الاشطة بالحلاوة ام عجوة يا معلمة .. تنورى طبحا طبحا

واهو نوفر فاتورة الكهربا

AhMeD RaDy يقول...

باربى جيرل

ههههههههههههههه هو يعنى احنا اللى كنا فاهمين عيال بقى نعمل ايه

وبصراحة بقى بس اوعى تقولى لحد

انا لسه مش فاهم برده

استرى عليا بقى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template