الحمد لله انى بعيد ..!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بحمد ربنا انى الفترة دى بالذات بعيد عن الناس .. السبب فى الكلام دا هو ان فى حاجات كتيرة مش واضحة بالنسب ليا خصوصا الفترة دى بالذات

وكان الضباب كله اتجمع دلوقتى ليه ؟ مش عارف ؟؟؟ يا ترى ايه السبب مش عارف ؟؟ فى اكتر من حاج مش عارف

احدد ملاحها ولا معنى لها حتى .؟؟ وفبقول الحمد لله على كدا.. انا فجاة ابتديت احس ان فى حاجات بتظهر فجاة ومن

شخصيات انا مش مصدق انها يحصل منها دا

مش عشان الحاجة دى غلط او ان الحاجات دى غلط .. لكن لما تكون الحاجة دى عمرها ما تخطر على بالك وتطلع من

الشخصية دى او دى بالذات بتحس ان دا نوع من انواع الخيال

على العموم كل شئ هيظهر فى وقته .. وانا مش مستعجل ولا هستعجل لانى مقرر مش اقع فى فخ الاستعجال وفجاة

اتراجع


2 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

السلام عليكم

لا اله الا الله

اولا ما علينا : أول تعليق

ثانيا: خير هو ده ليه علاقة بأن البيت كان محتاجك الوقت ده بالذات؟!

في التأني السلامة

مع إني مش فاهمة أي حاجة

AhMeD RaDy يقول...

ولا انا فاهم اى حاجة والله ؟؟؟

محمد رسول الله

انا مش عارف اى حاجة فى اى حاجة

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template