وانا والتلاجة وبس

بسم الله الرحمن الرحيم

النهاردة الجمعة .. انبارح كنت لسه راجع من الجيش المهم بقى .. انى مش كنت فايق خالص ومهنج على الاخر

دلوقتى بقى .. نمت وصحصحت كدا .. وابتدى الشغل اللى بجد
.. الا وهو الاكل .. طبعا بمجرد وصولوى تقريبا البيت انقلب لطوارئ .. ليه بقى

لان هم متاكدين ان التثلاجة هتفضى هتفضى بالذوق او بالعافية .. وسخنت انبارح بتفاح على كوباية لبن على مربى فراولة غير اللب .. والكبدة

هههههههههههههههههههههه ايه كل دا دا انا طلعت طفس صحيح

وكل دا وانا مهنج .. واهو ادلوقتى الصبح .. وهنسخن كدا بالفطار اللذيذ فول وبطاطس وطعمية وخيار وطماطم بقى .. وحركات

المهم دلوقتى دعواتكم بقى انى اعرف اقضىالاجاز دى بشكل كويس

لانى بجد محتاجلها جدا جدا

4 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

بالهناء والشفا

اخبارك يا مقاتل
شكل الجيش لحس اللي فاضل من دماغك

ايش الكلمات المتقاطعه اللي كنت تقولها فى البوستين اللي فاتوا؟؟

ان شاء الله ترتاح كثير فى الاجازه

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههههههههه

ش عارف ليه حاسس ان انتى بصالى فى الاكل ..

اخبارى انى ولله الحد تمتاموز

الجيش بقى مش لحس عقلى .. بس الظروف كانت مكركبة كدا وملخبطة

الكلمات المتقاطعة ..كلمات متقاطعة بس كدا

ساره يقول...

ايوه بصالك
خصوصا فى البطاطس :)

انا الحمدلله بخير
بس انت لك وحشه بجد :)

AhMeD RaDy يقول...

ههههههه وبعترفى كمان انك بصالى فى الاكل

وانا بقول ايه يا جدعان الواحد مش عارف ياكل خالص ليه كدا

ههههههههههههه

يارب دايما بخير على طول يارب

وما تشوفيش وحش هههههههه وربنا يكرم بقى ويهديهم وينتظموا فى الاجازات ههههههههههه

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template