دكتور نفسانى لو سمحت ...! الحالة مش فاضية

بسم الله الرحمن الرحيم


من غير فلسفة نفسوية ولا دخول فى اى حاجات انا مش فاهمها انا عندى حالة نفسية ؟؟

لو سمحت بدون اى تخيلات شاطحة ماطحة لاى تصرفات

هبلة من شد شعر ما الى ذلك (( لانه كان زمن وراح )).. لان دا الطبيعى بتاعى

بس يا جماعة انا محتاج دكتور نفسانى ..؟ ايوة بجد عايز دكتور كدا يعد يقولى هو انا نفسويتى دى تصنفها ايه بالظبط ..؟

ساعات بحسها كدا عنفسوية كربونية .. ودا يعنى ايه بقى .. استنى ياعم الشكمان انت كمان بقولك كربونية مش دخان عربيات

يعنى بحسها كدا

بتتاثر باللى حوليها ... يعنى لما بحس ان الجو رومانسى تلاقيها ايه حالمة كدا وطيبة وعايشة موز .. ولو الجو ظيطة وهيسة

تقلب الحالة على جنون وباور وتيجى نوبة الجنان

وساعات بحسها نفسوية تفائلية من الدرجة ال 5 ومش عارف اشمعنا ال 5 اهو عشان الحسد بردك

ودى بقى بتقاوم كل الاثار الاحباطية المنتشرة عند الناس .. يعنى بحسها بتدينى قوة ضد النكد

وساعات بقى كدا تلاقينى واد رومانتيكى اخر حاجة وكان بجد بحب وميت فى الحب ... مع ان مافيش حد اساسا

فا بصراح تعباني دا النفسوية بتاعتى دى .. وساعات كدا بنزعل مع بعض .. مش راسية على حاجة ومطلعة عينى

فلو سمحت اللى عنده دكتور نفساوى يقولى عشان ارحلوا

مع مراعاة انه يعملى خصم انا واحد مجند

ولكم الاجر والثواب

10 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

اقولك يا ابني انت لسه صغير يعني كل اللي تقوله عادي

بس اما توصل على 26 وفوق تهداء كذا وتركز :)

الحين اعمل الا انت عايزه :)

ساره يقول...

نسيت اقولك
اذا حاب اعمل لك جلسات انا حاضره
بس انا اضرب ... عشان تكون فاهم لما يجيلك شلوت او قلم على القفا

AhMeD RaDy يقول...

سارة اهلا اهلا صباح يوم جديد عسلا ان شاء الله

امممممممممممم لسه بدددددددددددددددددرى

انا لسه صغنون اوى :)

اشطاط

AhMeD RaDy يقول...

سارة

نشكرك على حسن تعاونك معانا .. ومش عايز اتعال خلينى مجنون احسن

E73 يقول...

عادي عادي لا تقلق اكتر من كدة وبيزيح ربنا

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههه اكتر من كدا وربنا بيزيح .. فعلا يا بنتى

هقولك ايه ؟؟ دعواتك بقى

اهئ اهئ

ساره يقول...

طيب خلاص
بنخلي العلاج فسح وشوكولاته وحلاوه
وملاهي ... ها ايش رائيك

بتتعالج عندي
بعملك خصم 70%

AhMeD RaDy يقول...

اقوى عرووووووووووووووض الصيف

اوبا لا اى اكل يبقى انا موجود على طول ... اشطة يا دوك

نبدا الاكل امتى

اقصد العلاج

ساره يقول...

متى ماحبيت
اهم شئ راحتك :)

AhMeD RaDy يقول...

يا باش يا باشا ايه كل الرضا دا

اممممممممممم
طيب خلاص بقى انت حدد وان انطلق

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template