نفسى

يا سلام .. لو موجودة دلوقتى ....!!

9 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ديالا يقول...

مين بالظبط الي تكون موجوده دلوقتي؟

اصلي مش مركزه ومش شايفه اساسا ادامي

ياريت توضح والنبي

تقبل مروري

ديالا يقول...

هييييييييييييييييييييه اول تعليق

ديالا يقول...

ايه ياجماعه هوا مفيش حد غيري هنا ولا ايه

ديالا يقول...

هلعب بقي براحتي في المدونه وهكسر الدنيا وهوقع كل الحاجات علي الارض براحتي بقي هييييييييييييه

جحا المصرى يقول...

فكر أكيد موجودة

E73 يقول...

الا هو انت نفسك في ايه؟!

أعتقد ده طبق شوربة عدس او ما شابه صح؟!

ربنا ينولهولك يا رب

ساره يقول...

سوري يا احمد
الطبق لا يشجع بصراحه
الا هو ايه بالضبظ؟؟

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه

يخبرب بيت افكاركم الوحشة

انا مش عارف ارد ازاى بس عليكم

على فكرة انا فعلا بحبها جدا وكنت مشتاق اوى ليها

مش عارف ايه حالة الجب الجارف دى

بحبك





























يا كوباية الشاى والحمد لله شربتها

ديالا

بطلى لعب .. مش كل يومين الائى حد جى يلعب فى المدونة .. دا انا ما صدقت ربنا هد سااااااااارة عن اللعب ههههههههه

جحا

ما انا فكرت ولائيت اختى عملت الواجب بصراحة

E73

عدس اليه بس فىالحر دا ..حرام عليكى بقى . انا عايز محشى ماليش دعووووووووووووة

سارة

دا فنجان شاااااااااااااااااااااى

Unknown يقول...

أه ياخســــــارة
جيت بعد ما انت قولتها
كنت حاقولها واخد ال75قرش
بتاعة الحل الصحيح :)مش هنا
برضة برنامج ما يطلبه المشاهدون:)

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template