رسائل الى


بسم الله الرحمن الرحيم

تزداد العلاقة بيننا .. ويمر الوقت ... وهكذا يظن الجميع ان فى البعاد جفاء فيزيدنا البعد شوقا
مدونتى الغالية

ياريت ما كنتى اتكلمتى ..!

يا ترى انتى تعرفينى ... غريبة

كالعادة يظل جدار الاحترام يعلو ويعلو

هكذا انا ...

اغلى الناس

حياكى الله اينما ذهبتى

لك الله

اين انتى .. افتقدتك كتيرا

من هو ؟؟

ابحث عن أمراة تريد ان تمضى معها بقية حياتك .. وتمسك بها للابد

كفا ما حدث

شكرا جزيلا على تلك المشاعر الراقية التى تمنحها لى


كنت سعيدا جدا جدا بفترة الانقطاع للنت .. فاعطت لى فرصة للكشف اننى بالفعل استطيع ان اتوقف دون آلم موجع

ما بين ال 100 البيضاء وال 100 السوداء درجات مختلفة من اللون الرمادى

اخذت قرار خفى لن ابوح به لنفسى الا بعد مرور المدة المقررة

مفاهيم كثيرة جدا تستحق اعادة التقييم ألا حان الوقت للتفكير

سعيد بما اشعر به حاليا منذ يوم ان حدث ما حدث واشكر الله على الاستمرار فقد اصبح لدى حد ادنى للراحة الداخلية

هناك متابعون خافيون للمدونة .. متابعة فى صمت اشكرهم جزيلا

ثق فى الناس جميعا ولكن لا تثق فى الشيطان الذى بداخلهم

النجاح ياتى لاصحاب الافعال وليس لاصحاب الاقوال فالصمت رائع احيانا

اشكرك على صراحتك ووضوحك ونضوجك

كم هى رائعة مشاعرك النبيلة سيدتى .. ولكنى لست اميرك

لا ادرك هل بالفعل ابلغ من العمر 23 عاما ...!!

لا تسئ الظن بى ... فانا عن صدق اتجنب الكذب عليكى ...!

اشكرك على ما فعلت ..

صديقى العزيز ... هل حقا هناك من يستحق اللقب هذا

الغد يصبح حاضر فيصير ماضى

18 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ســـهــــر يقول...

حاسة ان البوست حاله خاصة
وحاله من الذهول الفكرى طاغى على البوست الغموض
مش عارفة ان كنت صح ولا لا
بس بما انى بحب اعلق لما حاجة تعجبنى ف أنا شدنى الغموض هنا جدا
ودى اكتر جملة أثرت فيا

مفاهيم كثيرة جدا تستحق اعادة التقييم ألا حان الوقت للتفكير

انا معاك جدا فى الجمله دى

تحياتى

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

صباح الجماال والرقه على عيونك ياقمر

معلهش عملت تعليق وطلع غلط حذفته وكتبت ده

صباحك سكر

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

اقرء وارجع


فاصل ثم نواصل

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

الله عليك

حوار من القلب

واجمل الرسائل
والاحلى من ده كله انها نابعه من قلبك وبتعبرك عنك بدون كدب ولا خادع

المكان الوحيد اللى بترتاح فيه
ربنا معاك
وتستمر الى الاحسن

دمت ودام احساسك وقلمك الراقى اخى

AhMeD RaDy يقول...

سهر

هو فعلا حالة

هو مش غموض بقدر ما هو دلالات لنفسى عشان ما تكونش الرسائل موجهة لشخص معين

الله يبارك ليكى وفيكى

وانا كمان شايف ان فى حاجات كتيرة جدا محتاجة تتغير اوى فى عقولنا

وتحياتى انا كمان ليكى

.................

اتمنى ما تكونش الزيارة الاخيرة يا سهر

AhMeD RaDy يقول...

شذا الروح ولا يهمك يا باشا

اعتبر المدونة مدونتك

وانا شيلت التعليق بعد ما حذفتيه انتى

صباحك عسل

هو لو فضلنا كدا المدونة هتلزق على فكرة :d

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههه

يعنى انزل بالاعلانات ...

ههههههه

خدى وقتك

AhMeD RaDy يقول...

الله يبارك ليكى وفيكى

فعلا الكمات طالعة من جوة

انا بحاول هنا انى اكن صادق لاقصى درجة وعلى فكرة انا مش بحاول اكدب خالص فى المدونة

بالظبط عشان كدا بحبها جدا مدونتى الغالية جدا عليا

امين يارب

دمتى انتى بكل خير يارب والى الامام

♥♥ شذا ♥ الروح ♥♥ يقول...

بجد

أنت حد جميل كلنا بنحاول نكتب عن احساسنا وبنعبر عن مشاعرنا هنا

ده بجد الملجأ لينا بعد الله
انا نفسى بكتب ومش بيهمنى
لانها جزء منى

معتش ينفع ابعد عنها
لانها جزء منى

ربنا يكرمك يارب

ومتشكر على رقة احساسك

دمت بكل الخير

مودتى

AhMeD RaDy يقول...

شذا الروح

انا شخصيا بحب جدا المدونة بحسها المكان اللى بقول ومش بيهمنى زى ما بتقولى بالظبط .. لانى مش بتكسف لانى مقتنع ان انا كدا والناس هتشوفنى كدا

داانا اللى متشكر بجد على تعليقاتك الرائعة ومتابعتك

ملحوظة

بيقولوا ان الانسان بيشوف الناس بناءا على شخصه هو فاعتقد ان انتى اللى حد جميل

ودومتى بكل خير يا رب

Malooka Yousef يقول...

حاسة بكل كلمة فيها وانها جواك فعلا عشان كده وصلتلى بصدق اوى واحلى حاجه بقه انك صادق مع نفسك جدا جدا ياريت كل الناس تبقى صادقه مع نفسها قبل ماتكون صادقه مع غيرها

ربنا يوفقك

AhMeD RaDy يقول...

ملوكا يوسف

انا بشكرك جدا على مرورك الجميل واشكرك على ردك الرقيق دا

والموضوع بسيط ان الواحد بس ما يتحرجيش من اللى فيه .. واللى يحس ان فى حاجة غلط يصلحها منه لنفسه

وربنا يهدينا يارب

وشيدى حيلك يا بنتى فى اللى جى

غروب يقول...

انا دخلت غرفة شات غلط ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

AhMeD RaDy يقول...

غروب

لا دا مش شات .. دى رسايل

ساره يقول...

ارجوا انك ما تاخذ كلامي على انه مجامله ... بجد رسائلك قمه في الاحساس ... جميله جدا بصراحتها و وضوحها ...

احمد انت هنا ابدعت

ثق فى الناس جميعا ولكن لا تثق فى الشيطان الذى بداخلهم

النجاح ياتى لاصحاب الافعال وليس لاصحاب الاقوال فالصمت رائع احيانا

تحياتي اخي الصغير

AhMeD RaDy يقول...

سارة

حاضر يا سيتى

الله يكرمك يارب

انتى اختارتى جملة بحبها جدا بتاعت

ثق فى الناس جميعا ولكن لا تثق فى الشيطان الذى بداخلهم

تحياتى يا اختى العزيزة

just freedom freedom يقول...

احسست وكأني اقراء مجموعة حكم متتابعه^^

حكمه وراء حكمه

ولو ان بعضها احسست ان وراءه قصه تخصك انت^^

تحياتي لك

AhMeD RaDy يقول...

مجنونة الحرية

انا بشكرك جدا على مرورك ..

بصى كلهم يخصونى اوى بجد .. وكل واحدة منهم وراها حكاية

متشكرين يا سوتنا على المرور

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template