كشف نضارة !


النهاردة روحت كشفت وكانت النتيجة هى الاتى

انتظار نصف ساعة فى الخارج .. الناس تتحرك كثيرا واخيرا جاء دورى

انا : ازيك يا دكتور السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الدكتور : اهلا وسهلا وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ها ايه الاخبار !

انا : مش بشوف من بعيد الكلام يا دكتور .. وكمان شغلى كلها على الكمبيوتر


الدكتور : طيب .. اعد هناك كدا

وبعد كم حركة كدا وبعد يمين وشمال .. واقفل العين دى والعين دى .. وشايف ايه وكدا !

لائيته لابسنى نضارة حديد ... واعد يغير عدسات وانااقوله ايه الافضل !

واخيرا ورقة وقلم وكتب

وقالى هتحتاج نضارة ... اه ياريت تلبسها على طول ها


انا تمام يا دكتور .. يعنى هتبقى نظر

الدكتور : اه فعلا هتبقى نظر

انا : شكرا يا دكتور السلام عليكم

وبعد كدا بصيت وقولت له

هو انا نظرى كم على كم

قالى 12/6 عنيك الاتنين !!!!

وقفلت الباب ورايا ونزلت

12 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

P A S H A يقول...

ألف ألف سلامة عليك .. هي هاتزهقك شوية في الأول وبالذات وأنت ماشي بس بعد كده هاتتعود عليها بس حاول ما تقلعهاش كتير علشان ما تصدعش

AhMeD RaDy يقول...

باشا

اكرمك الله يا كبير

والله بقى دا النصيب ! هنعمل ايه بس . المشكلة بقى انى عايز انقى شمبر كويس .. هههههههههههه

ودى مشكلة فعلا ! عاااااااااااااا

هبقى بنضارة اخص على كدا .. دا الواحد صحته فى النازل يا جدعان

miroooo يقول...

السلام عليكم
اول مرة ازور مدونتك الرقيقة دى
الف سلامة عليك اكيد بكرة هتتعود علي النضارة هى فى الاول هتكون صعبة اكيد
بس ربنا الشافى ان شاء الله
تحياتى
ميرو

AhMeD RaDy يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

يارب ما تكونش الزيارة الاخير يارب واكرمك اله على ذوقك

ربنايسلمك يارب

ههههههههههههههه والله ادينى منتظر اللقاء الاول بيننا ونشوف ساعتها بقى

ان شاء الله تعالى

اشطة يا ميرو انطلقى

ابراهيم رزق يقول...

السلام عليكم

حمد الله على سلامتك
اصبحت على بعد خطوات من فريق اصحاب النظارات و هم الاغلبية

تحياتى لك

AhMeD RaDy يقول...

ابراهيم رزق

بجد نورتنى والله

الله يسلمك

انت تقدر تقول خلاص انا ماشى فى اجراءات استخرج كارت العضوية .. مسالة اجراءات فقط !

انا اللى بشكرك اوى

وانطلق

Tears يقول...

طيب كويس ما تقلقش ده معدل معقول و ان شاء الله تحافظ عليه... كمان فيه حالات نظر بتتحسن بعد الاربعين و مش بتلبس نظارة للبعيد اصلا

AhMeD RaDy يقول...

دموع

الله يخليكى يارب

ربنا يطمنك يا دموع

يا مسهل يارب والله اتمنى دا ...

دعواتك بقى

مشرفانى فى اول زيارة ليكى هنا فى المدونة يارب ما تكونش اخر زيارة ان شاء الله

انطلقى

nour alqamar يقول...

مساء الخير ..اولا شكرا لزيارتك الكريمه لمدونتى ..ومدونه رائعه بجد ..والف سلامه عليك وان شاء الله حتتعود عليها ..
مع تحياتى الخالصه
نور

AhMeD RaDy يقول...

نور القمر

مساء النور

الله يكرمك الرسومات كانت حلوة بجد

دا من ذوقك بس

هنعمل ايه نصيب بقى الله يسلمك

اشطة يا نور ..

انطلقى

reemaas يقول...

نضارة على كبر

احساس مش ظريف انا عارفة او مقدرة يعنى لانى مش مجربة

الغريب بقى فى الموضوع ان طول مانا بقرا البوست وانا مبتسمة ليه مش فاهمة
هههههههه

ماتزعلش يا احمد ده حكم السن يابنى:)

AhMeD RaDy يقول...

ريماس

عااااااااااااااااااااا ايه على كبر دى بقى كمان

احمدى ربنا انك مش مجربة

ههههههههههههههههه دا كويس جدا انك بتقراى البوست وانتى مبتسمة !

وانا مش زعلان .. دا قضاء الله وقدره الحمد لله

وايه بقى حكم السن دا !! ها.. اكيد تقصدى عشان لسه انا صغنون اكيد اكيد

وانطلقى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template