عندما يصبح اللقب / ........


بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فى بداية اليوم

قرارت ان اكون انا فقط .. اخذت افعل ما لم افعله طول عمرى ..

صليت مبكرا .. دعوت لله تعالى ان يكون اليوم يوما هادئا رائعا

ذهبت الى امى قبلت راسها .. ولا ادرك لماذا !

تعجبت ولكن كعادتها دعت ..

فكرت بها وفتحت اللاب توب الخاص بى .. وكتبت عندها وبشكل علنى انا معجب بكى جدا واريد ان اتزوجك !

سلمت على البعض من الاصدقاء .. وسالت عن ابن اختى الصغير احمد .. انا بحبه جدا على فكرة ! ابنى الذى لم انجبه

نظرت اليه واخذت اداعبه مرات مرات !كانت ابتسامته كفيلة بان تكون افضل شئ تراه

ذهبت الى العمل فورا .. اتذكر ان هناك اشياء كثيرة اريد انجازها

مازالت احلم بان امتلك شقة وسيارة صغيرة .. وان يكون هناك شخصا قرر ان يكون بجوارى وانا لا املك الا الامل فقط !

وفى النهاية احب ان اطمئنكم جميعا

فانا عند ربى

برجاء تذكروا محاسن موتاكم

واراكم واقفون الان امام قبرى ولا تقلقى يا نفسى

فكنتى تتسالينى دوما اى لقب سيكون امام اسمى

فالان اللقب اصبح

المتوفى




8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

P A S H A يقول...

إن شاء الله تحقق كل ما تتمناه :)
ربنا ييسر لك الأحوال ويرزقك الزوجة الصالحة بإذن الله
روق وسيبها على الله

بس بجد البوست حلو :)

ستيتة يقول...

علي صوتك بالغنا
لسه الأماني ممكنة
ممكنة جدا
قصة حزينة يا احمد
حزينة قوي

miroooo يقول...

بوست حزين جدااااااااا
بكيت عندما قراته
ربنا يخفف عنا الهم والحزن

P A S H A يقول...

أخويا الجميل
:)
مختفي فين يا ريس بقالك فترة ؟؟
لعل المانع خير إن شاء الله .. طب طمننا عليك حتى يا أخي :)
ربنا يكرمك يا أحمد وييسر لك الأحوال بإذن الله ويفرج عنك كربتك ويزيح همك ويفرح قلبك وينولك ما تتمنى إن شاء الله

طبق إيدك في ربع جنية إديهولي وأنا خارج وأنا هاعمل نفسي مش واخد بالي
ههههههههههههههههههههههههه

سلام يا غالي

AhMeD RaDy يقول...

باشا

يارب يارب ان شاء الله دعواتك

اهو بنقول يارب الزوجة الصالحة وربنا كريم ان شاء الله

والله انا سيبها على الله .. وبقول يارب

الله يكرمك دا من ذوقك بس

AhMeD RaDy يقول...

دكتورة ستيتة

والله ساعات يا دكتورة مش بقدر حتى اتكلم الصوت ما بقاش طالع اساسا

وانا لسه بحاول اقنع نفسى انها ممكنة

ومنين نجيب الفرح !!

AhMeD RaDy يقول...

Mirooo

الله امين يارب يا ميرو

الواحد محتاج انه يدعى اوعى لانه بقى ضعيف اوى الحزن فظيع

AhMeD RaDy يقول...

Pasha

انت اللى الجميل

انا موجود بس تقدر تقول ان المدونة هنا ليها عندى قدسية خاصة واى كلام عليها بيكون منى اوى فلو كنت اتكلمت الفترة اللى فاتت هنا كنت مش هلاقى الا الصمت

لا مش خير للاسف .. بس محدش عارف الحمد لله على اى حال هقول ايه غير كدا

وانت كمان انا بقى محتاج اوى الدعاء دا بجد لانى فى امش واشد الحاجة ليه

اطبق .. لا معايا فاضى تمشى معاكى :)

شكرا يا باشا بجد على السؤال ربنا ما يحرمك منى بقى :P

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template