اهو بقى !

طيب وهتفرق اوى يعنى ...
لا !

4 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

reemaas يقول...

اممممممم هو انا مش عارفة الكلام على ايه بس هتخيل انى انا اللى سالت السؤال ده على شئ فى نفسى وهجاوب هتفرق فى الاول بس ممكن اتعود

AhMeD RaDy يقول...

بس يا صيدلانية .. طالما فكرتى وسرحتى بخيالك .. وسالتى وجاوبتى !! بس دا لوحده كفاية !
وبالنسبة للاجابة .. منطقية برده

P A S H A يقول...

ليلتكوا أنس وجلجلة
جلجلة جلجلة
أحمد عاد تاني يا وله
يا وله يا وله
:))
إيـــــــــــه يا عمونا الغيبة دي كلـــــها ؟؟؟
والله العظيم ليك وحشة كبيــرة يا راجل !!!
ألف حمداً لله على السلامة يا غالي ، ربنا يطمننا عليك يا رب وتكون بخير إن شاء الله نورت الدنيا كلــها من تاني يا معلــم
:))
أما بالنسبة للبوست ... هو فيــن ؟؟
D:
هاحاول أغش من تعليق الدكتورة وأخمن أنا كمــان :
بالنسبة لحكاية هاتفرق أوي دي طبعاً لأ .. سواء أنت دفعت أو أنت برضه دفعت
واحد والله يا أبو حميد دول كلهم اتنين جنيه يعني حساب التوك توك :))

ما تغيبش تاني يا معلمي

AhMeD RaDy يقول...

باشا

هههههههههههههههههه لا مش للدرجاتى يا عمونا كل الموضوع بس انى كنت مسحول شوية فى الحياة ..

ههههههههههههههه وفى الاخر انا اللى هدفع حساب التوك توك !! يا لهوووووووووى

ان شاء الله مش هغيب باذن الله تعالى وانا موجود وبتابع بس انت ساعات بتقفل التعليقات على بوستات بتعجبنى فا مش بعرف ارد .. وان شاء الله هتلاقينى موجود

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template