حسبى الله ونعم الوكيل

بسم الله الرحمن الرحيم

يارب يارب .... انا شاكر فضلك وبحمدك .. وبقولك الف حمد والف مليار شكر

مش عارف والله اقول ايه غير حسبى الله ونعم الوكيل

يارب احنا خلاص قربنا نتجنن عقولنا شتت وعقولنا ادمرت

رحمتك يارب

زمالكاوى

10 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

اقصوصه يقول...

اممممممممممم

اصبر فما صبرك الا بالله!

غروب يقول...

ربنا يوفقك

بس كان لازم تقول كده مش زملكاوى هههههههههههههههههههههه

غروب يقول...

بخخخخخخخخخخخخ انا جيت تانى

ههههههههههههه

انا جيت اقولك ان الكليب اللى فات اشتغل عندى

جميل خالص انا بحب الاغنيه دى والصور اللى انت حاططها جميله

على فكره انا كمان بحب جدااااااااااااااااا برنامج الموف ميكر وعامله عليه شغل حلو جدا بشهاده الناس بس عندى ازمه ازاى اقدر احطه زى بتاعك كده ................ مش عارفه بقه هل هتبقي غلاسه لو طلبت منك الطريقه او انى اخد الميل من نونو .........

ميرسي مقدما

غروب

AhMeD RaDy يقول...

اقصوصة

ايه النور دا بجد مشرفانى ومنورة التدوينة اللى على قدها دى .... وربنا يارب يكرمك

وانا والله صابر ... ربنا يقوينا نستمر على الصبر

AhMeD RaDy يقول...

غروب يا قهلا يا قهلا مشرفانى يا كبيرة

وربنا يارب يوفق الجميع

وايه بقى لازم تقول كدا .... عا مش فاهمك
على فكرة بقىانا فاكر يجى كدا من اد 4 سنيين كنا ايه زى الفل والله وعاملين شغل حلو اوى اوى

يلا بقى كانت ايام ... ومش عايز ضحك

AhMeD RaDy يقول...

يالهووووووووووووووووووووووووووى

اصلى مش بعرف اقول يا مامى

والله بقى هنعد نروح ونيجى عايز انام ... وخلى طلاباتك مرة واحدة بقى ... الله

الله يخليكى يارب .. على ذوقك يا غروب

شغل حلو ايه ... لا بقى على فكرة .. مش عجبنى خالص .. وحش خالص (نفسنت ولاد الكار الواحد بقى )

بصى يا غروب .. فى ايمان كامل بمبدائى ابرز تنجز ... ومبدائى التانى .. املالى جيوبى تاخد عيونى

فا مفيش غلاسة ..طالما هتدفعى

وبالنسبة للميل .. انا تحت امرك طبعا

هتلاقيه فى ملفى الشخصى (جهة الاتصال )

بس على فكرة ايناس مش معها ميلى اساسا ....

واى حاجة اقدر اعملها باذن الله مش هتاخر

E73 يقول...

انما الايام دول
يوم ليك ويوم عليك
خلي روحك رياضية لعبها رفع اثقال
او رفع ضغط

AhMeD RaDy يقول...

اهو بصى بقى .. انا ماكونتش مقلق الا من تعليقك انتى

ارفع ضغط ... يا الهوووووووووووووى

هو انا ناقص .. اهئ اهئ اهئ

خليها مفاجئه يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل


لاتعليق

AhMeD RaDy يقول...

ايوة والله يا دعاء

حسبناالله ونعم الوكيل

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template