تنبيه !

بسم الله الرحمن الرحيم

فى اطار جهودنا المتوالية .. ( بحب انا الكلام الكبير دا )

لتواصل مع اعزائنا زوار المدونة (اللى هو حضرتكم ) فقد تم تغير عناوانين المدونات التلاتة ليصبح كالاتى

yalla Bokra

من khatwabikhatwa.blogspot.com الى yallabookra.blogspot.com

yalla Watan

من khatwabikhatwas.blogspot.com الى yallawatan.blogspot.com

yalla Qalb

من khatwabikhatwaq.blogspot.com الى yallaqalb.blogspot.com

وقد وجب التنبيه

لهذا التغير لما سوف يترتب عليه .. (لمن يريد استمرار التواصل مع المدونات المذكورة ) ان يتم استبدال العناويين الجديدة بدلا

من العناويين القديمة .... التى لم تعد تخص المدونة المذكورة بشئ الان ونعلن عدم مسؤاليتنا عن التعامل مع العناويين القديمة من تاريخه

ولكم منا جزيل الشكر

وناسف على ازعاجكم

6 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

حاجــ عيال ــات يقول...

السلام عليكم
في انتظار الجديد ياصاحب الكلام الكبير

على فكرة أنا اول تعليق

جهاد مشالي

AhMeD RaDy يقول...

وعليكم السلام ورحم الله وبركاته وان كان فى شئ فى جيبك هاته

اهلا اهلا منورة يا جهاد

اسمك حلو .. على فكرة ( ربع جنيه بقى )

الله يخليكى يارب .. هو مش كبير اوى يعنى هو تقدرى ديله اد 25 او26 سنة كدا

لسه شباب يعنى

وعلى فكرة بقى .. انا حاسس كدا انك بتذلينى .. اهئ اهئ اهئ

ونبى لاقول لامى عليكى بس هابقى

حاجــ عيال ــات يقول...

السلام عليكم

ايوة كبر برده بما إني عندي 16 سنة بس تبقي بالنسبة لي كبير
اصلي بيني وبينك بكبر كل اربع سنين سنة واحدة
ماتقولش لحد

مرسي على زيارتك ليا

AhMeD RaDy يقول...

16 سنة

امم طيب مش صغيرة اوى يا جهاد ...

دا فل اوى مش بعيد دى كم سنة بس على كف واحد وصوباع

يعنى مش كتير .. ثم بينى وبينك الاهم هو العقلية

وانتى بسم الله ما شاء الله دماغك حلوة بجد

وربنا يارب ... يوافقك يا معلمة فى انك تحقيقى هدفك من المدونة يا معلمة

وحظ موفق

وبالنسبة لميرسى .. العفوى :P

ربنا يسهل فى زيارات كتيرة بعد كدا ان شاء الله

خليها مفاجئه يقول...

الحمدلله انا ما شوفتش العنوانين القديمه انا جيت على الجديده علطول

والمفروض انى ما اعلقش هنا اصلا بس بصراحه حبيت ارخم وخلاص

وارود فى كل المدونات

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههه اه شوفتى بقى

لان القديمة دى خلاص بح بقى

انتهت ما فيهش مدونة اصلا

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template