ليه مهند حب نور ...!!!؟


يسم الله الرحمن الرحيم

اهلا بالكل بنانيت .. وشباشيب

ندخل فىالموضوع على طول

وهو عبار عن سؤال .. ممكن نعتبره خبيث شوية.. لكن بجد هيوضح شوية حاجات للبنات

يمكن مش بياخدوا بالهم منها

السؤال كان .. ليه مهند حب نور ؟؟؟؟؟

رغم انه ربنا يسمحه بقى .. وسيم ووكدا والبنات كلها هتتجنن عليه .. لكن الشئ الغريب انه حب نور

رغم ان نور مش على مقدار كبير من الجمال وكل البنات او خلينا نقول معظمهم .. بيترسم على وشهم علامات استفهام

كبيرة كل لما يشوفوا مهند فى مشهد غرامى مع نور .. وبمنتهى البساطة .. يوقولوا خسارة فيها الواد دا

هنا .. اعد افكر ياترى ايه اللى فى نور ... خلى مهند يحبها كدا ... وانا مش هنسى ابدا .. احد الزميلات وهى بتقولى

يا بنى دا ما شوفتش عمل ايه عشان يصالحها ... لما زعلت منه

ياريت البنات .... تفكر وتقول

هو ليه مهند حب نور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

السلام عليكم

هيكون ليه؟
علشان المؤلف عايز كدة

♥ R ♥ يقول...

بالعكس يااحمد بقى انا يعني مكنتش متابعة المسلسل أوي بس شفت حلقات كدة

بس كنت كل مرة بقول إن هي اللي خسارة فيه
وبعدين انت كنت عايزه ميحبهاش بعد كل الحب ده وكل اللي استحملته عشانه وصبرها عليه وتقديرها لأزمته بالرغم من إنها مكانلهاش أي زنب فيها

دنا كنت اطخه هو والمؤلف والمتفرجين كمان



عموماً مستنيين تحليلك للموقف يافندم عايزين نستفيد من خبرات سعادتك

AhMeD RaDy يقول...

وعليكم السلام يا زعيمة

اه احتمال برده والله يا زعيمة

ال المؤلف عايز كدا ... حد يا جدعان يخرج الزعيمة من هنا ... المراجيح فى المدونةالى بعدينا

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههه والله يا رضوى .. ولاا نا

انا بحب بس الموسقى .. حلوة موز موز

بس على ما سمعت وفمت فىالكم حلق اللى فاتوا

يسمحلىانى اؤيد فكرتك .. فعلا هى قدرت تعمل شئ مهم جدا ..هى انهااستحملته

انا مش عارف ايه هىالازمة .. تقريا مراته ماتته .. المهم انها قدرت بصبر تحسد عليه تقف جنبه فىاالزمة
دى

ودا اكتر شئ بيحتاجه الرجل فعلا ... المشكلى الحقيقية

ان ساعات البنات بيفتكرواان مجرد انها حلوة ..دا كافى

انا مش هنكر ان كل ولد بيحلم بمواصفات جمال خاصة .. بس فى حاجات مهمة جدا جدا ... ان الانسانة تقدر

ودا اللى بنفتقدوا بجد .. وللاسف

زبالنسبة للخبرات يا رضوى هههههههههههه

يا بنتى دا انا مولود خبرة اساسا .. هههههههههههههههههههههههههههه ال خبرة ال

خليها مفاجئه يقول...

فعلا هو ماكنش طايقها فى الاول بس هى قدرت بصبرها وبرؤيتها الحكيمه انها تخرجه من اللى هو فيه وتهون عليه ووقفت جنبه ودا اكتر حاجه ممكن من خلالها يتولد الحب
كفايه ان الواحد يحس ان فى حد بيخاف عليه وبياخد بايده فى وقت الشده وبيفضل معاه مهما عمل فيه وبيستحمل اى حاجه يعملها الطرف التانى
وكفايه اوى ان نور استحملت ان مهند يسيبها يوم فرحها ويهرب فى واحده تستحمل كدا دى اكتر حاجه تخلى الواحد يتمسك بالطرف التانى انه يستحمله حتى لو غلط فيه فى وسط الناس وكمان يدافع عنه مش يستحمله بس ومش معنى كدا ان الواحد بيقلل من كرامته لا باعكس دا كدا بتحافظ على كرامتها لان كرامتها هتزيد لما الطرف التانى يقدر اللى هى بتعمله
وكمان مهم ان الطرف التانى يقدر دا ومهند فعلا قدر اللى نور عملته

وعلشان كدا كانت حكايه سعيده مع ان مهند ماكنش يستاهلها
ودا يدل ان الشكل مش كل حاجه وساعات ناس بيتبقا ما تتشافش لكن روحها حلوه وتخليك مش شايف احسن منها فى الدنيا وساعات ناس بتبقا بتقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ومع ذلك بتبقا مش طايق تبص فى وشها بتنكد عليك عيشتك وحياتك
والحمدلله على كل حال
واللى بيختار واحده علشان هى شكلها فقط يبقا بيظلم نفسه وبيظلمها معاه

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template