تخاريف قلبية

بسم الله الرحمن الرحيم

جاهز

اه جدا .. وهنطلق

متاكد ..!!؟

ايوة يا عم بقولك ايه مش تحبطنى بقى خلينى اتكلم

ياعم الجامد انت .. بس هتقدر تتكلم

على قد ما اقدر بقى

علاقة عاطفية ..حب وكدا يا واد!!!؟

ههههههههههههه انبى تتوكس ... لا مش كدا خالص دى حالة كتمان فظيع نفسى انفجر

ايه يا عم دا .. تنفجر ايه ؟؟ يا عم بقولك كلمنى عن قلبك وكدا قولى عن قصة حب

ولا حب ولا بتاع .. انا عايز افضفض افهم بقى .. بقولك مكبوت ياعم كل لما
اقول انى هتكلم مع اى حد واطلع شوية .. اترجع

انت خايف ؟؟؟

جدا حاسس انى اللى هقوله هيضرنى اكتر ما هيفيدنى

الموضوع دا ذنبك انت .!!!؟؟

ابدا والله بس انااللى اتاذيت منه وباسى منه

وهتعمل ايه دلوقتى قول يلا

اقول ..امممممممممممم ممكن اقول بس

مش دلوقتى .. لكن نفسى اقول بجد

6 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

nogaaaaa يقول...

بص يا احمد لو عاوز راى المتواضع انا من راى تتكلم و تطلع الى جواك .... لان اكيد ضرر الكلام الى هتطلعة مش هيكون زى ضررة لو فضل جواك .... انا عرفة كويس ان فى ناس كتير حوليك بيحبوك و بيتمنوا اللحظة الى تفضفض لهم فيها ... اهم حاجة ان الشخص دة تكون بتسق فية ... وحتى لو كلام هيجرح الحد دة طبعا دة لو الحاجة تخصة .... بس سدئنى علشان تقدر تبتدى مرحلة جديدة فى حياتك ... لازم تخلص من كل حاجة جواك من المرحلة الى فاتت ... و دة مش هيحصل غير لما تتكلم و تقول الى جواك و مخوفك انك تقولة . دىنصيحة من اخت بتعزك ... و بلاش تتردد اكتر من كدا .... و ربنا يسعدك و يكتبلك الخير يا رب و يكون الى جى احسن كتيييييييييير من الى فات ...

AhMeD RaDy يقول...

ملحوظة

الموضوع مافهوش اى حاجة تجرح حد ولا تخص حد غيرى انا فقط لا غير

غروب يقول...

انا مش فاهمه حاجه

اهئ اهئ اهئ

بس عموما مبروووووووووووك على يور سيكريتس

بس نصيحه انت قولت فيها انها ليك لوحدك ومش عايز حط يطلع عليها طيب ليه مش عملتها خاصه بيكك لوحدك بحيث محدش يشوفها

؟؟؟؟؟؟؟

سورى هو مش تطفل هى مجرد نصيحه ممكن تحسسك بالهدوء انا جربتها قبل كده

وانت حر طبعا

غروب

AhMeD RaDy يقول...

اهلا اهلا يا غروب ..منورانى دايما

ولا انا فاهم اى حاجة .بصراحة

بس علىالعموم بردك .. الله يبارك فيكى يارب

على فكر انا فعلا كنت عامل كدا .. بس تقريبا الخاصية مش اتعملت SAVE

يلا انا ظبطها خلاص .. وشكرا على التنبيه ... كنتوا هتشوفوا سواد نفسنة ايه عجب

لا طبعا مش تطفل انتى تنورى يا كبيرة .. دا شئ يشرفنى ونصيحة تم العمل بها يا زعيمة

ملحوظة .. انا احمد طبعا .. :D

ِAhMeD RaDy

nogaaaaa يقول...

تسدق الى فية طبع مش هيغيروا ... يا غلس يا غلس ...انتا سبت كل الكلام الى انا قولتة و مسكت فى دى و بعدين انا قولت لو الحاجة دى تخصة ... هو انتا مش هتبطل غلاسة بقى

خليها مفاجئه يقول...

ممكن جدا يا احمد لما تكون فى حاجه مضايقاك تكتبها فى ورقه وتقرها كويس وتتخلي ازاى انت بتخلص من المشكله دى او الحاجه اللى مضايقاك فيها
وتغمض عينيك وتتخيل انك فعلا اتخلصت منها وتشوف حياتك هتبقا عامله ازاى لما تتخلص منها
وتكون ماسك الورقه دى فى ايديك وشوف انت هتعمل ايه فى الورقه لما تتخيل انك بتتخلص منها هتلاقى نفسك قطعت الورقه حدفتها من الشباك وبالتالى مش هتخلى حد يشوف اسرارك وفى نفس الوقت اديك كتبت انت مديئ من ايه وفى نفس الوقت حاولت تتخلص من مشاكلك وشوفت حياتك من غيرها عامله ازاى واديت لنفسك دفعه بانك تخلص نفسك من المشاكل وتتفاءل
على فكره الحكاية دى اتعلمتها من محاضرات البرمجه اللغويه مع دكتور / احمد قدوس الله المساعد الاول للدكتور / ابراهيم الفقى
ربنا يبارك فيه ويبارك فىيك ويفرج همك وكربك
امين يارب العالمين

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template