شكرا




بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تحية طيبة .. واما بعد .../

اتوجه بالشكر لك من تابع المدونة بالتعليق و بالمرور ...

واشكر جزيلا لكل من وجه الى نصيحة او ارشاد او نقد .. شكرا لكم فهذا هو سبب التغير

ولولا النقد والنصائح ..ما كنت عجلت بالتجديد والتغيير ..

شكرا من كل قلبى على المتابعة والمشاركة

شكرا شيمو و درنا ونوجا و غروب و رضوى و جهاد مشالى

وباذن الله لعل فى القادم افضل .. واعلم اننى بحاجة الى التطوير فى اشياء اكثر

وباذن الله سيكون هذا هو القادم الى ان يشاء الله مشيئته

9 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

هــو..مش ..نـو يقول...

السلام عليكم ورحمه الله
اولا مبروك التجديد ...وتعيش في جديد وسعيع علي طول ان شاء الله ...بشكرك جدا علي زيارتك ومشاركتك ...انا متفق معاك في الي انت قلته ...هي فين الدزم؟

shaimaa rady يقول...

طب في حد يشكر اختو الكبيرة يا ولادي، هههههههههههههههههههههه

لا طبعا مفيش جمايل بين الاخوات اساسا، وبعدين يعني هو انا عملت اية اساسا، محسسني اني مثلا عملتلك مدونت من الاصل..
ههههههههههههههههه
فاهمني انت طبعا...

وبجد مية مية علي اللنيو لوك، بس بالله عليك اعدل الخط عيني ورمت ..

E73 يقول...

السلام عليكم
طيب طيب على رأي أنتيمتي (أقل حاجة عندي)وأنتيمتي اللي إنت مقلتش إسمها هنابس بجد مبارك عليك التجديد
مع مراعاة الملاحظة بتاعت صورة الهدر ولون الخط بقى وحجمه وكدة

Desert cat يقول...

انا مش شوفت البلوج قبل التجديد
لكن عموما الف مبروك على التجديد
تحياتى

AhMeD RaDy يقول...

هو مش نو

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ومنور والله يبارك فيك يارب ..

شوفت بقى اننا اعدنا نمسك فى منتظر ضرب بوش ونسينا ان الجذمة اضرب عليها

AhMeD RaDy يقول...

اختى (شيمو)

يا غالية انا لازم اشكرك لانك منورانى على طول اساسا

ومين قال بقى انى فاهم اساسا اى حاجة وضحى بقى لان م فاهم :D

وبالنسبة للخط اهئ اهئ اهئ .. لازم بقى اعد ادخل فى ال xml لان الاستايل دا مافهوش خاصية تكبير الخطوط . بس برده هحاول بس ها بقى

AhMeD RaDy يقول...

الزعيمة

بقولك ايه تاخدى كم وتذاكرى ؟؟ قولى ماتتكسفيش انتى هنا بتعملى ايه ..؟؟ مش عارف انا ؟؟

طب هى اسمها ايش وانا اعملها بوست مخصوص ومحوج كمان

الله يبارك فيكى يارب .. وملاحظتك فى الحسبان يا كبيرة .. بس ياريت توضيح اكتر بقى عشان الواحد فهمه على اده

AhMeD RaDy يقول...

قطة الصحراء

اهلا وسهلا بيكى ومنورة المدونة .. ويارب مش تكون الزيارة الاخيرة

وعموما بردك الف شكر

E73 يقول...

تصدق دانت طلعت كاتبها هي كمان بس انت عارف العتب على النظر
هههههههههههه
بقولك صحيح أنا حاسة إن الجو برد قوي هنا
مش عارفة حاسة اني كنت برتاح اكتر في القالب القديم
حاسة اني مشتتة في ده
وبعدين بقى عوزاك ترجع مدونة يلا بكرة مليش دعوة هي ويلا وطن

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template