اقول ايه بس ؟

اشهد ان لا اله الا الله

يارب صبرنا .. النهاردة الجمعة بتاريخ 26 - 12

الزمالك اتغلب من بنى عبيد 1 -0

على ملعب المنصورة هنقول ايه غير حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

يارب رحمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك يارب

اللهم لا اعتراض

15 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

♥ R ♥ يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انا حاسة انك هيجرالك حاجة بسببهم
يابني قلبظ دماغك صحتك بالدنيا متعملش في نفسك كدة

AhMeD RaDy يقول...

رضوى

اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ .. ما تفكرنيش بقى انا بحاول انسى .. ما فيش كاس هنا

اهو انا مش بخاف غير من تعليقاتك انتى وايناس ... ربنا يستر وماتدخلش بقى

ههههههههههههههههههههههه

بس والله يا رضوى والله حاجة تفقع المرار بجد .. والله .. زى مايكونوا حالفيين باطلاق ما هم بسطنا ماتششين ورا بعض ابدا

غروب يقول...

هههههههههههههههههههه

لما تحب تجيب الجون .......اطلب متعب ع التليفون

ال زمالك ال .................اخىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

E73 يقول...

هههههههههههههه

على أرض المنصورة
يا شماتة أبلة ظاظا فيك

AhMeD RaDy يقول...

غروب

كملت .. احنا بقى هنبتدى تريقة انا عارف مش هخلص ... ربنا يسامحك يا زمالك يا للى بهدلتينا البهدلة دى

اهئ اهئ اهئ


واخىىىىىىىىىىىىىىى كمان .. ماشى يا غروب ماشى

بس اقولك على حاجة بقى .. هبقى اكتب عن ميزة انك تكونى زمالكاوية ... بس فى بوست منفصل

قولى لى عاملة ايه فى الامتحانات والمذاكرة .. شديين حيلكم ولا ايش ..؟؟

AhMeD RaDy يقول...

دورنا

لا بقى ... لا بقى .. ونبى انتوا متفقيين عليا .. واااااااااااااااااء واء

اهو انا مقلق من تعليق انتى بذات .. هههههههههههه

ماشى ماشى يا دورنا بقى كدا ... وطنط ظاظا كمان اهئ اهئ اهئ

اه يانى .. اشوف فيك اد 3 ولا 4 مواسم يا اهلى .... :D

انا بقى هعمل حظر تجوال للاهلاوية بس ها بقى ..

وها ايش الاخبار فى المذاكرة .. كنت لسه اهو فى التعليق اللى فوق والله بسال عن المذاكرة والامتحانات .. شيدوا حيلكم بقى

ويارب الاهلى يخسر كل الماتشات اللى جاية بس ها بقى ...

♥ R ♥ يقول...

إيه ده ياغروب انتي طلعتي متعباوية زيي ولا إيه
طيب تماااام ممكن نعمل فريق كويس
هههههههههههه
منور يااحمد

المذاكرة بنحاول تكون تمام ادعيلنا بضمير بقى

غروب يقول...

قلب تحت الترميم:

احم احم

سورى يا احمد بتجاوز حدودى بس ده الاهلى برضه

يا قمر متعابويه ابو تريكيه جداااااااا

الدور والباقي على الشيكابالاويه

هههههههه

AhMeD RaDy يقول...

رضوى

لا بقى ... اه كدا بقى اتفاقية اتفاقية يعنى .. متعباوية .. وهنا عندى
وفى البوست دا كمان
اهئ اهئ اهئ اهئ الحقونى يا جدعان الضغط الضغط

ومنور ايه بقى بعد اللى انتى قولتيه دا

ومن ناحية الدعوات لا تقلقى يا رضوى ...بس تسيبك من موضوع متعباوية دى ..

AhMeD RaDy يقول...

غروب

هههههههه ايه بتجاوز حدودى دى بقى ... هو احنا هنا فى رفح

يا بنتى فكك بقى ..خدى رحتك

بس بعد ما طلعتى متعباوية وابو تريكية وجدا كمان احب اقولك ان انتى من دلوقتى متراقبة بس ها بقى ..

وايه بقى الشيكابلاوية دا ها قولى انكرى انكرى الاعتراف مش هيفيدك

shaimaa rady يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه
بوص يابني انا كنت برة وقت ما الجميل اتغلب، اسمع شوية ردود الافعال الظريفة التحفة اللي سمعتها، خلينا نولعها بقا شوية
هههههههههههههههههههه
خد عندك يا سيدي
اول رد فعل مني ، قولت ياحرام هما لحقو يفرحو شوية بالانتصار الجبار اللي عملو من يومين:D

التاني..

اصلا المفروض يدو للمتفرجين والمشجعين مرتبات ، لانهم هيتشلو قريب منهم ده لو مكنوش لسة اتشلو
ههههههههههههههههههههههههه

التالت، الله يلعنهم
هههههههههه
الرابع
بيتعبو نفسهم ويلعبو لية بس ، ويحرقو دمنا
هههههههههههههههههههههههههه

بس بصراحة اخر تعليق، ظبط الكلام،

واحد صعب علية التريقة
قال بس الصراحة يا جماعة هما بيخسرو اه ، بس حرام بيلعبو كويس قوي، رد التاني قالة، اه مهو من كتر اللعب الحلو بيخسرو
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ده كلة من شباب الجامعة ، يعني ناس مركزة في الكورة
ههههههههههههههههه

ربنا يكوون في عونك يابني ، حسة بيك
ههعهعهعههع

fashkool يقول...

انت زملكاوى يا احمد .. يا ابنى ليه تجيب لنفسك الغلب بس .. شجع اى نادى اخر ان شاله حتى بنى عبيد وما توجعش قلبك .. انا قلبى معاك والله .. بس انا مبسوط على طول.. لولا بس مشوار اليابان دا اللى مزعلنى .. بس يعنى احسن شويه .. تحياتى

AhMeD RaDy يقول...

شيمو

بقى كدا .. حتى انتى يا شيمو تشتركى معهم فى الحملة الوجهة ضد زمالكاويتى الغالية

اهئ اهئ اهئ

ماشى يا شيمو ..ندالة ونبى على الاخر

وعملالى تقرير من نبض الشارع المصرى عن خسارة الزمالك

واااااااااااااااااااااااااء

AhMeD RaDy يقول...

استاذ فشكول

اهئ اهئ اهئ اهئ

ما قدرش اغيره والله .. دا مسالة حب وعشق كدا ونبى مااعرف ازاى ... اياكي حتى يدينى باللى فى رجله

مش بيقولوا الحب بهدلة

وبالنسبة بقى لموضوع الانبساط

نرجوا بقى بلاش غيظ عشان النسفنة وكدا

اهئ اهئ اهئ اهئ

fashkool يقول...

ما تعيطش قوى كده يا احمد .. ما علهش .. ما علهش
وعلى فكره
انا مبسوط قوى من انبساطك بالمدونه .. بصراحه انا متفاجأ ان فيه ناس بترضى تقرى عن التاريخ .. كنت فاكر غير كدا خالص .. كنت فاكر الناس عايزه حاجه تسليها وخلاص .. لكن يقروا او يعرفوا حاجه فيها علم وتاريخ .. هى دى المفاجأه .. الحمد لله ان فيه شباب زيك بيقروا وبيحاولوا يعرفوا الدنيا ماشيه ازاى .. على فكره كانت مفاجأتى فى اول بوست عن التاريخ .. لكن لقيت ناس بتحب تقرى .. الحمد لله يا احمد .. تحياتى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template