الى الجيش ... انطلق


بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

دا هيكون اخر بوست قبل دخول الجيش مباشرة ... اجلته لغاية ما اعرف انا هترحل امتى على معسكر التدريب ومعسكر

دهشور بقى .. وما ادراك ما هو معسكر تدريب دهشور اهئ اهئ اهئ ((45 يوم ))

انا بجد والله مش عارف اكتب ايه بصراحة .. بس بجد عايز اقول شكرا ليكم كلكم والف الف الف مليار شكر لكل واحد جيه هنا

ومر وسلم وعلق .. بجد هتوحشونى جدا جدا جدا .... وربنا يستر بقى والواحد يفضل بعقله اوى خلينى صريح بالبرج اللى

فاضل يعنى ... هههههههههههههههه يمكن نتشفر ولا حاجة

.........................................................................................

امممممممممممممم اه على فكرة .. الواحد مر بكم موقف حلويين .. كنت من كم يوم كدا

سباك .. ونجار .. ههههههههههه اه بجد .. واتفرجت على حلقات كتيرة لابراهيم الفقى .. و برنامج خواطر لاحمد الشقيرى .. عجبونى جدا

.........................................................................................

عايز اقولكم بجد انا حاسس ان الجيش هيكون تجربة مختلفة بس يارب تكون ايجابية ... اه صحيح انا جندى مشاه .. يعنى اول

واحد بيموت فى الحرب
.........................

اليويمن دول افتكرت حلم حلو اوى اوى .. عمرى ما هنساه ابدا ... كنت صغير وحكايته لوالدتى .. الحلم عبارة انى موجود فى مكان

كله خضرة ونهر وشكله تحفة منظر طبيعى ولا اروع .. وبعد كدا كنت تقريبا بكلم والدتى .. فقولتلها ..كدا يا ماما مش ناقص غير الشهادة

ربنا يستر بقى .. هههههههههههههههه

...................................

انا على فكرة مش رضيت انزل اى توبيك ولا ااى حاجة فى اى مكان غير الا هنا فى مدونتى .. لان هنا الناس اللى حسيت انهم احترمونى

وانا بعتز جدا بهم كلهم ... وربنا يارب يحقق لكل انسان فيكم احلى احلامه يارب ويقدملكم اللى فيه الخير

................................

لو نزلت اجازة بعد اول 45 يوم .. هههههههههههههههه لو بقى .. هبقى اكتبلكم على اللى شوفته هناك .. ولو ان المعاناة بدات من دلوقتى

مش عارف اخد معايا ايه بالظبط .. اممممممممممم الكل يقولك لا بلاش هدوم وكدا خليك خفيف خفيف هم هيتولوا كل الحاجات دى

خد مكنة حلاقة ومعجون وحاجات كدا صغيرة بس .. ههههههههههههههههه وشكلى كدا .. هقضى جيش عسل .. استر يارب

............................

على فكرة احتمال كبير اووووووووووووووووووووووووووووى اوى انى مش اشوف ولا تعليق من التعليقات .. لو ربنا ارد

ان شاء الله بعد 45 يوم بقى ...

اخر حاجة .. انا مش بعزكم .. لاانا بحبكم جدا كلكم

13 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

احمد العزيز يمكن تشوف تعليقي بعد 45 يوم ... وحابه اقولك الله معاك وراح توحشنا كثير
اهتم فى نفسك واسمع الكلام عشان التهزيء والذي منه ههههههههههه

الا هم كم 45 يوم؟؟ يعني كل 45 يوم تزل اجازه؟؟

الله يحفظك

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههههههههه

من حظك السئ يا سارة انى لسه هنا .. ههههههههههههههههههههه

ايه بقى اللى انتى كاتبه دا ها .. قولى .. لا بقى انتى مش تعرفينى ..

دا انا واد دامد جووووووووى جوى (( جامد قوى بس بالصعيدى ))

هو اول 45 يوم تدريب وربنا يستر بقى

هههههههههههههههههههههه

وشكرا على الله يحفظك يا كبيرة

ساره يقول...

انت لسه هنا؟؟ الحمد لله انا كنت مؤدبه :)

لحظه انا كنت اول تعليق يااااااااااااااااي
اول مره :)

E73 يقول...

السلام عليكم
ايه يا أحمد خضتني يا راجل
محسسني إنك رايح تحارب
دي شكة دبوس يا إبني
تروح وترجع بالسلامة يا رب
مع إنك بصراحة والحمد لله خلتني قلقانة جدا
ربنا يستر
يا سيدي تأكد غن الحقيقة الوحيدة في الحياة هي الموت
يعني كلنا ميتين ميتين إن عاجلا أو آجلا
لو نفسك أعمرلك المدونة بعد موتك إبقى إبعتلي الميل والباس وورد على يوم جديد في رسالة
بس لو رجعت متبقاش تقولي عليكي ليا مدونة :q

AhMeD RaDy يقول...

سارة

هههههههههههههههههههههههههه ايه كمان امل لو كنت مشيت كنتى عملتى ايه ؟؟؟

اشيد فى شعرى منك .. هههههههههه

ويا سيتى تنورينى على طول فى اول تعليق

ومش عايز لعب هنا ماشى .. نطلقى بقى

وبالتوفيق يا باشا

AhMeD RaDy يقول...

ايناس

لا تقلقى يا ايناس .. هى فعلا شكة دبوس

وربك يستر علينا يارب .. وانتى فرحانة اوى كدا

ليه ..؟؟ اهو دخلنا الجيش اهئ اهئ اهئ

فعلاالموت هو الحقيق الوحيدة فى الحياة

بقولك ايه اقريلى الفاتحة بالمرة .. واطلعى عليا القبر ببلح ..

تعمرىالمدونة بعد موتى .. ههههههههههههههه

يانهار .. انتى عينك على الورث من دلوقتى ... استر يارب علينا

وكمان سايبة الطريقة اللى اوصل بها الوصية بتاعتى ..هههههههههههههههه

ارجع .. ارجع ايه بقى .. انا شاكك انى موت وانا مش واخد بالى .. اهئ اهئ

shaimaa rady يقول...

واضح انك مشيت لأني لسة شايفة البوست ده حالا...
عموما كان نفسي اللحقك ، اسلم عليك، لكن قدر الله وما شاء فعل..
والله هتوحشني قوي يا أحمد وربنا يرجعك بالف سلامة..
يارب ينورلك طريقك ويوقفلك ولاد الحلال، ويفتحها في وشك، ويبعد عنك ولاد الحرام ، اللهم امين. ياااااااااااااارب يكرمك يا أحمد يا ابن حوا وادم يارب..
وبجد هفتقدك جدااا.
منتظرينك بعد 45 يوم..

سوسو الاموره يقول...

يا راجل هترجعلنا راجل من الجيش ايه الانبساط دى ههههههه ربنا يخفظك ويحميك ويديك على اد نيتك وترجعلنا بالسلامه ياعموا اكتوبر

nogaaaaa يقول...

جرى اية يا مان اية الكلام الى يخض دة .... دة انتا رايح الجيش مش رايح تحارب .... و الله العظيم انتا غيابك دة سايب فراغ كبييييييييييير اوى و بذات علية انا دة احنا عشرة 5 سنين على الحلوة و المرة ...... انا بدعيلك على طول ربنا يحفظك لكل الى بيحبوك .... و انتا الى بيحبوك كتيييييير ..... ربنا يرجعك لينا بالسلامة و ميحرمناش منك ابدا .... يا اجدع و ارجل واحد انا عرفتة فى حياتى .... هانت كلها شوية صغيرين و ترجع تنور الدنيا تانى

shaimaa rady يقول...

أحم أحم
مين نوجة اللي بتعرفها بقالك خمس سنين يا جندي انت، لما تجيلي
ههههههههههههههههههههه
هو انا مش اختك يابني ولا اية انت ليك اخوات تانين علي النت غيري ولا اية..؟؟

ربنا يرجعك بالف سلامة يا أحمد يارب
وفعلا هي قالت اجمد حاجة والله

ارجل واحد اي حد يعرفة في حياتة
ربنا يكرمك يارب

GiGi world يقول...

ترجع بالسلامه ويارب ترفع راسنا دايما

AhMeD RaDy يقول...

لا تقلقى يا جى جى


الحمد لله الرجالة عاملة شغل جامد هناك ..

غير معرف يقول...

لم. هذا بلوق هو مدهش. كيف يمكن جعلها تبدو وهذا جيد؟

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template