مجنون


من مجنون جدا بقولك

بـــــــــــــحــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــك

يالى ما اعرفكيش لسه

8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

يا ابني شكل الجيش جننك

والله كنت طيب :)

احمد بجد ايش فيك؟؟ واذا تحب فعلا اكيد هى محظوظه :)

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لاحول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
أكتر من كدة وبيزيح ربنا لاتقلق
وربنا ينولك اللي في بالك

ميرام يقول...

ههههههه
ابتسامة
مش أكتر
(:
تقبل مروري

AhMeD RaDy يقول...

سارة

ههههه تقريبا اه .. فعلا الجيش بيلحس الدماغ

كنت بقى ..دلوقتى بقيت شرير

لا بخير الحمد لله ... بس تقريبا كدا هى رحلة فصل بين الجيش وبين الحياة العادية فالواحد بيخرف

عاتى بقى

بلاش هى محظوظة دى ..ههههههههههه

AhMeD RaDy يقول...

لا لا مش ممكن وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

منورة يا كبيرة

لا اقلق ... هههههههه خير يا دكتور عهو انا عندى ايه بالظبط ؟؟ انا قلقت كدا

اللى فى بالى .. اللى فى بالى ... ياريت دى روعة يا بنتى مالهاش حل .. بس غالية اوى ..دى تقريبا بمليون الا شوية مش
BMW

AhMeD RaDy يقول...

اممممممممممممم

الله .. الله .. الله

لا يا ميرام انا سليم ولله الحمد .. لسه ما اتجنينتيش بس بلاش ضحك بقى الله (( واااااااء واااااااااااء ))

ومنورة فى اول زيارتك لمدونتى المتواضعة

E73 يقول...

BMW??????????
BMW??????????

دي حاجة كدة زي
WC!!!!!!!!!!

أي خدعة

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا بنتى انتى بتشتغلى فى السيرك بعد الضهر



وبتقدمى فقرة الساحر ...ايه دا .. وفينك كدا اظهر وبان عليك الامان

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template