خــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاص ... بجد

بسم الله الرحمن الرحيم

هو انا مالى ؟؟ فيا ايه ؟؟ بجد بقيت خلاص مش فاهم اى حاجة ؟؟

هو انا فين ؟؟

كفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاية كدا بقى

دا بقى فوق احتمال البشر


8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

احمد انت متأكد انك كنت فى الجيش؟

طيب اتكلم قول .. مالك؟؟

سوسو الاموره يقول...

لا دي حلات بتجي للانسان مره وحده تاعد يا يوم يا اسابيع يا سنوات بس الشاطر الي يخليها لحظه وتعدي مش تفكر اوي التفكير يديك مية الف فرصه عشان مش تطيق كل حاجه من حوليك اول الحمد الله وخلاص بجد فين الضحك !!!!

E73 يقول...

مش عارفة اقولك ايه
لكن عامة ربنا يصبرك
واعقلها وتوكل

AhMeD RaDy يقول...

ما تقلقيش يا سارة انا كويس ولله الحمد تمام ...

واه والله كنت فى الجيش ههههههههههه

ان شاء الله خير كله بيعدى

AhMeD RaDy يقول...

بصى يا سوسو .. انا شخصيا بعتبرها كدا حالة .. بنفس فيها عن اللى جرالى

وكمية السكوت اللى انا متبعه فا بطلعه

بس خلاص

والحمد لله الحكاية بسيطة وهتمر

AhMeD RaDy يقول...

امممممممممم قولى جزر

يارب .. يارب ويصبر الناس كلها

براحة شكلى كدا هعمل حركة جريئة

بس لسه بمخمخ ..!! ما تقوليش لحد بقى

E73 يقول...

طيب لما عملت الحركة الجريئة (المبهمة)دي وقفت التعليقات عنها ليه؟!

AhMeD RaDy يقول...

امممممممم .. وقفت التعليقات عنها .. هى مين دى .؟؟

والحركة الجريئة المبهمة لسه بفكر فيها هو انا لسه عملت حاجة

نياهاهاهاهاها

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template