من انا ؟

بسم الله الرحمن الرحيم

فى اوقات كتيرة جدا ساعات بسال سؤال هو انا محتاج احدد ملامح واحدد شخصيتى

اقول الشئ اللى بحبه واللى بكره .. اقول سنى بقى كم و

اقول ميولى .. اوضح الحاجات اللى ثابتة عندى .. اكلتى المفضلة ومشوربى المفضل وهكذا .. طب يا ترى ليه ؟

هل فعلا لما اقول دا فدا هيخلينى انا شخصيا اعرف ايه اللى جوايا

مش عارف يمكن فعلا .. يكون دا مفيد

انا اسمى احمد راضى

مواليد 11-12- 86 ولكن شهادة الميلاد 1- 1- 87

برج القوس

الاكلة المفضلة جميع انواع الاكل بلا استثناء ماعدا اى اكلة فيها سمن كتير

المشروب المفضل النسكافيه السادة لما المزاج يكون رايق والشاى بعد الاكل خفيف سكر زيادة 3 معالق سكر

العنوان عين شمس - القاهرة - مصر

الدراسة بكالوريوس ادارة فنادق - كلية السياحة والفنادق - جامعة حلوان

الحالة الاجتماعية اعزب

الاخوة 2 شباب وانسة ( اخ اكبر - اخت - انا - اخ اصغر )

الحكمة المفضلة كما تدين تدان

يمكن دا اللى افتكرت انى اقوله

6 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

ساره يقول...

انت احمد راضى
اللي عنده اثنين يوم ميلاد

سوسو الاموره يقول...

تشرفنا بمعرفتك يا احمد ههههههههه ال يعني المعلومات دي مكنتش اعرفها من زمان O_o

خليها مفاجئه يقول...

مش لوحدك اللى عندك عيدين ميلاد فى غيرك عنده تلات اعياد ميلاد

AhMeD RaDy يقول...

سارة

انت فين بجد وحشانى تعلييقاتك
يارب نرجع نشوفك تاى فى عالم التدوين مرة اخرى يارب

AhMeD RaDy يقول...

سوسو
هههههههههههههههه يا بنتى اهو كبت وكنت بخرجه فيها ايه بقى الله

وانتى فين اساسا ؟؟

AhMeD RaDy يقول...

خليها مفاجئة

اهى هى دى النفسنة ... عشان عندى 2 خليتى انتى عندك 3 يالهوى على كدا

انتى اتجوزتى ولا لسه ولا وصلتى لايه ؟

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template