يــــــــــــــــــــــارب

هكذا انا


نفسى ابكى اوى اوى اوى



يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب

انقذنى

اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى وقلة حيلتى وهوانى على الناس انت رب المستضعفين وانت ربى الى من تاكلنى الى بعيد يتجهمنى او الى عدو ملكته امرى ان لم يكن بك غضب على فلا ابالى غير ان عافيتك هى اوسع لى

يارب هو انا وحش اوى كدا... هوانا خلاص كل شئ صدا على قلبى

انا بقيت موجوع اوى اوى اوى


ساقطع كل اوراقى الصفرا الذابلة .. سامحوا هذه الذكريات

سانتظر القرار .. يارب

ادرك انا ما فعلته كثير .. لكن رحمتك وسعت كل شئ

يارب انت اعلم ما بنفسى اكثر ممااعلم

يارب بعزتك وجلالك لا تعذبنى بهذا العذاب

بالله عليكم ..دعواتكم لهذا الجسد المتهالك الذى نزع قلبه نزعا وترك يتجرع مرارة الالم

من الموضوعات اللى نفسى اوى الناس تشاركنى فيها ولكن انا موجوع لدرجة البكى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template