ربنا يسمحك بقى يا حج راضى ؟

بسم الله الرحمن الرحيم

صعب جدا ان تغير شئ فى ابك او امك او اخاك او ختك .. فهؤلاء قضاء وقدرا لا يمكن تغيره

كمعاد الموت ...

وهنا المشكلة فكل ما بهم من صفات شكلية عقلية تصرفاتية من الصعب ان تضيف عليه تعديلا ما

فهذا اخك الاكبر سنا .. وهذ اختك الوحيدة وهذا اخوك الصغير .. ولكل منهم كم ترون حجة لا يمكن بها ان تقول له افعل .. ولهذا اؤثر السكينة

ولكن ان يصل الامر الى هذا الحد لا يمكن ....

اترك الجميع يفعلون ما يشاءون فالكل منهم عقله وتفكيره

ولكن ان تفعل هذا بى يا ابى ... للاسف لن استطيع ان اسامحك ..

تسبب والدى عز الله مقامه .. فى حدوث كارثة ليا .. يا ليته اهتم بنفسه اكثر ... وعلمنى كيف اهتم انا ايضا به .. لعل هذا الحدث يتاخر ولو بعض الوقت ام ان يصبح الان

للاسف ما حدث جعلنى اؤمن بالحكمة القائلة

الشعر تاجا على رؤس المشعريين لا يشعر به الا القرع

وعجبى

وربنا يسمحك بقى يا حج كله بسبب الوراثة ... يعنى خلاص حبكت اوى ما اخدش منك غير دى

2 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

D: D: D: D:

أيوة كدة أنا فهمت في بداية المقال أنا قلت هو فيه إيه خير هو أحمد نوى يفضح العيلة بتاعته ولا ايه؟

طبعا في الأول كنت مخضوضة بس بعد لما وصلت للآخر فهمت بقى

عادي بقى روح استصلح فروة راسك الصحراوية وحولها مع قانون الإصلاح الزراعي لأرض زراعية

أو استغل مساحتها كأرض للبناء بيقولوا بتبقى أغلى من الأراضي الزراعية P:

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههههه

تصدقى انا لما قريته .. فعلا حسيت انى هتكلم بجد ..

يا دى النيلة

.. وايه بقى اللى حضرتك كتباه دا ها .. !!؟؟

انا شايف ان تقريباالبوست دا هيتسبب فى مشاكل كتيرة جدا ليا

وشكلى همسحه

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template