نياهاهاها ها

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله على كل شئ .. الكلمة دى ليها معانى كتيررررررررررررررة اوى اوى جوايا والحد لله على كدا

ندخل بقى على الموضوع انا بصراحة هضطر اكتب اى حاجة وباى اسلوب لانى مش مهتم اوى اكتب ازاى

وانا بصراحة مصدق اوى ان الكلام لو طالع منك هيبقى هو دا الطبيعى من غير اصطناع
وهنا بقى المشكلة اللى انا بقالى فترة بواجها الاصطناع انا بكره نفسى اوى لم احس انى مصطنع او بمثل انى مصطنع مش عارف ليه

انا بقالى فترة كدا . وعلى موجات يعنى .. بحس انى بحاول ادور على اى شئ تافه افتخر به .. اممممممم وطبعا السبب معروف
ان انا عندى فراغ ابن لاذينا

الفراغ دا سببه ان انا فقد الثقة فى اللحظات دى بنفسى وحاولت بصراحة ومن غير ما اضحك على نفسى انى امثل ان اقدر اعمل كذا مع انى عارف ومقتنع ان دا مش من طباعى ولا صفاتى الفكرية او التصرفاتية (( مش عارف ايه المصطلحات اللى بقيت اطلعها دى ))

الاهم بقى ان كل لما بقفش نفسى مذنب بهذه الفعلة النكراء .. هب الائى نفسى تبصى بصة سورى يا معلم..مش هعمل كداتانى

وهنا اروح لطشها على قفاها على سهوا

ليه عشان بس افوقها ..بصراحة .. احلى حاجة بقى ان هى عرفت انى قفشها ... نفسى طبعا

وهرشت الحوار من اوله لاخره .. وفعلا امبارح اعدنا مع بعض اعدة عرب وعزمتها على شاى .. نفسى طبعا .. وانبسطاط بقالى كتيسر مش بعمل شاى حلو

واعترفت انها محتاجة منى شوية اهتمام وانى اخد بالى انها عندها فراغ .. قولت لها طيب انتى مش عارفة انها ان شاء الله هانت

فقالت لا عارفة .. بس ياابو حميد .. نفسى بقى وبدلعنى عاتى ... محتاجة برده شوية ثقة منك .. يا اخى انا ساعات بحس انك تااااااافه موت

بتعمل حاجات عبيطة عايز تثبت ايه يعنى .. ياعم فكك من الحوارت الفاشلة دى بقى وركز فى اللى جاى .. وبكرة هتشوف ان فى حاجات تانية مهمة جدا .. اه وياريت بقى تفكك من الحوارات اياها .. ما فيش دعى يعنى

بصراحة انا والله كمان زهقان بقولكايه تيجى بقى نقضيها واللى عجبه اهلا وسهلا واللى مش عجبه فى 60الف مليار .. سلامة طبعا

احنا مش عايزين الشر لحد .. طبعا ضحكت وعملت نياهالهاهاهاهاهاها عليا يا خلبوص

ويمكن بقى دا اللى خلانى شوية محتاج اسجل هذه الحادثة يمكن لماارجع واقلب من تانى

افتكر واكمل من غير مااحاول اصطنع .. ومن غيرما اتفه فى نفسىعشان غيرى ... لان المفروض اكون اكبر من كدا

والحق ان احمد راضى يستحق المزيد من الاتزام الفكرى .. لانى مش هكسف اللى طمعنيين فيا خير عشان شخص واحد او اتنيين

2 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

سبحان الله أنا ولا فاهمة أي حاجة
بس عموما طبعا محدش يحب يحس انه هايف ومعاهم معاهم عليهم عليهم وملوش رأي ووقفة وشخصية محددة تفرض على الآخرين الإلتزام بها

مش فاهمة الرد ده جه على أساس إيه مع اني مش فاهمة أصلا المقال بيتكلم على ايه

بس عموما أهو حاجة جت على بالي

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههههه

اهلا اهلا

ولاانا اساسا فاهم حاجة .. بس زىما تقولى كدا زى ما تقولى يعنى

بصى قولى اللى انتى عايزه :d

لانى فعلا .. مش فاهم بس كلام كان جوايا وخلاص .. يمكن شوية كدا افهم وساعتها هفهمى نفسى .. وهشرح اللى انا فهمته

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template