الشتاء القادم


ما اجمل الشتاء ونسماته العليلة ..

اعشق هذا الفصل عشقا خاصا بى
فكم اتمنى ان يصبح العام كاملا شتاء هادئا .. احبه كتيرا .. اتذكر وانا اترجل على قدمى تحت لمطر .. اتذكر هذا التحدى له .. وانا احاول ان اقول له لن تمنعنى .. فيمنعنى .. اتذكر مشاعرى التى تتاجج كثيرا مع دخول هذا الفصل .. لتجعلنى انساه .. واعشق نسانى له

فصل الشتاء ايه الفصل الذى ما انتظره كتيرررررررا .. ولا اطيق بعدا عنه .. اننى انتظرك ان تاتى .. ونتذكر سويا كل شئ .. اسير فى الطرقات لارى وجه البشر مرسومة على بقع الماء المتناثرة فى كل مكان

مازالت اتذكر كوب النسكافيه الساخن .. مازالت اتذكر الذكريات .. واه من الذكريات ...

اعزائى محبى الشتاء هنيئا لنا .. كوب مشروب ساخن ... امام التلفاز

ومبارك علينا نوبات الجنونية لشراء الايس كريم من قويدر فى شدة البرد ... والسير على الاقدام وسط المطر

وشتاء سعيد للجميع

7 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

I love winter very much,generally cold.

ديالا يقول...

انا كمان بعشق الشتا جدا كل حاجه فيه حلوه جدا

فشكووول يقول...

السلام عليكم
الحمد لله ان لقيت ناس بتحب الشتاء زى كدا عشان فصل الشتاء عندى هو فصلى المفضل شوية بطاطين الواحد يلبسهم وهو خارج تحل كل مشاكل البروده .. اما الصيف .. اجارك الله

عن البوست اللى فات بتاعك .. عايز اقول حاجه
دايما احنا بنقول .. الحمد لله الذى هدانا لهذا وما كنا لنهتدى لولا ان هدانا الله.. والحمد لله الذى خلقنا على الاسلام .. دى نعمه كبيره ما حدش واخد باله منها خالص .. ومهما فكرنا ومهما حاولنا نفهم اى حاجه .. لاننا على ارضيه صلبه وارضيه جامده بنرجع للهدايه .. واما من هم على الاديان الاخرى هم رافضين لكل شيئ اسلامى زى ما يكون عناد او بييبحثوا عن اى عيب فى الاسلام وبيدرسوا الاسلام عشان يحاجونا وينقضون تعاليمه ولاكن اكثر الناس لا يفقهون
اللهم لا تجعل مصيبتنا فى ديننا
تحياتى

فشكووول يقول...

انت عارف ان ابو الحكم بن هشان (ابو جهل) كان فاهم وعارف ومقتنع .. لكن كان بيعاند عشان ليه النبوه ما نذلتش عليه وهو من الحكمه والعلم وعناده وكبره ودوه فى ستين داهيه

AhMeD RaDy يقول...

انا كمان با love ال winter اوى اوى

دا حبيبى اساسا

AhMeD RaDy يقول...

الشتاء اساسا مالهوش حال بجد فصل والله جامد جدااااااااااااااااا

AhMeD RaDy يقول...

والله يا ابو الفشاكيل

انا بحبه واهو كتبت ليه بوست بحاله

بالنسبة بقى للبوست اللى فات

فانا معاك تماما .. بس انا وضحت شئ انا شخصيا بنتقده فى ذاتى لانه بجد انا كمان بستغرب الحالة الى انا شخصيا ببقى فيها . وعلى فكرة البوست كان اولا واخيرا انتقاد ذاتى لذاتى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template