انا مالى ..؟؟ ايه اللى حصلى ؟؟؟




الان .. اشعر بكل هذا الكم من الحنيين الغريب .. اريد انا اذهب واسترخى بالفعل

اريد الذهاب بعيدا .. الى ابعد مكان .. ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ما اجمل انا اكون فى تلك اللحظة بعيد عن كل شئ .. فتكاد النفس تشتاق الى الراحة

التى لا اراها كتيرا . ياخذنى الان الحنيين .. لا اعرف ماذا حدث بداخلى وكأن جبال الحنيين كلها تتحرك .. تكاد تقترب دموعى اقترابا

للهروب من سجن العين .. قلبى متاثر كزلازال قويا .. رياح الذكريات تجتاحنى .. وياخذنى نسيم الخيال

اتخيل انى بعيد وحدى ... اتخيل بانى صغير .. لااريد ان اكبر .. بالفعل اريد الابتعاد .. انى متعب النفس ..مرهق بالفعل

يكاد العقل بيقتلونى قتلا بتحكمه الكبير .. اخشى البوح .. والكلام .. فيفيض القلب بمشاعر خفية ... تفضح النفس

الان فقط .. اشعر كم كنت قاسيا عقلى العزيز ... اريد ان اتمرد بشدة ..... نعم .. بالله عليك الله تشعر بالحنيين الان .. الا تريد الراحة

لا تسالنى عن جروح الناس .. ان تكلمت .. فاحترمت غيرى وقتلنى .. صمت عن آلمى ... وهم يضحكون .. لست جبلا بالى انى انسان

لماذا راعيت البشر ولم تراعى القلب ... ها هو يتظلم يصرخ يريد البوح والانطلاق .. اقسمت عليك اعطيه حريته .. ف لعل القلب

يصرخ باعلى صوته ..

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
استغفر ربنا وقربله شوية وحاول تنسى احزانك وان شاء الله ربنا هيكرمك
__________________
انا فهمت البوست بالصدفة على فكرة مش عارفة هل هو فيه اخطاء املائية ولا انا فهمته غلط
بس بجد حاول تخرج نفسك من الحالة دي في اسرع وقت

♥ R ♥ يقول...

حسيت بيه كتير إحساس ده
إحساس ان عقلك خايف على مشاعر كل الناس وحنين مع كل الناس إلا قلبك

بس متقلقش كله بيعدي

AhMeD RaDy يقول...

الزعيمة

لاحول ولا قوة الا بالله .. واستغفرك يالله واتوب اليك

هو فعلا هتلاقى فيه اخطاء املائية ...

وبالنسبة للحالة .. ربنا يسهل وباذن الله هيكرم اوى .. ربنا كريم

بس لما تبقى ساكتة كتير .. وبتحترمى الناس على حساب نفسك

لازم يجى وقت تنفسى حتى ....!!!

AhMeD RaDy يقول...

رضوى

يووووووووووووووووووووووه بيعدى اوى اوى

اسالينى انا .. دا بقالى كتير علىالحالة دى

يجى كدا 15 سنة ولا حاجة.. وهانت

بكرة ننفجر ونخلص .. اكتر من كدا وربك بيزيح

كله على الله ...!!!

بس منهنا ورايح .. اللى مش هيحترم انى بحترمه مش هحترمه ..ما انا مش حجر يعنى

ويلا خليها تولع بقى

E73 يقول...

اقولك بجد انا كنت كدة لمدة قريبة جدا
بس ضربتها بالجزمة
وادتها طناش
لكن بجد هتحس انك مش مرتاح وهتحاول ترجع تاني لطبعك
انا اهو في طريقي للعودة

shaimaa rady يقول...

تعرف....

"لازم يجى وقت تنفسى حتى ....!!!"

البوست ده بيقول بالظبط اللي كنت عايز تعرفو.
فاكر لما قولت في اية انا حاسس ان في حاجة..

AhMeD RaDy يقول...

الزعيمة

مرحبا بعودتك للتعليق مرة اخرى

بصى يا ايناس .. هقولك على حاجة ..

اكبر غلطة غلطها فى حياتى انى بطلع نفسى

ان اللى غلطان .. ان اللى اصبر واستحمل

انا اللى كنت ابن 60 فى 60 والباقى
ملابكة بجناحيين ...

بس تصورى بقى .. لما اللى ادامك يصدق
ويعيش .. والاسواء انه يجرح كرامتك

استحملت وعديت ... لكن بجد كفاية
حرام اللى انا بهبيبوا دا..

ويلا خليها تولع .. الناس بطلع ولا حد احترم مشاعرى .. يبقى احترم حد مش احترم مشاعرى ليه

واياكيش تولع بقى

AhMeD RaDy يقول...

شيمو

عارفة .. اياكى تيجى على نفسك ..بجد فى ناس مش مقدرة اى حاجة

انك تسكتى وتستحملى وتعدى .. انك تفضلى تكبرى وتكبرى باخلاقك .. وفى الاخر

تلاقى كل شئ بيتمرد كل شئ فيكى بيقولك
طب وانتى فين ؟؟؟

حب الاخريين هيبتدى من حبك لنفسك
خرجى حتى لو اللى خنخرجوا هيجرحنا

بس كفاية اننا نقول اننا نقدر كويس
ندافع عن نفسنا

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template