الخائن الاعظمى ....!

انا الخائن و وبالخيانة لا افتخر 
اخون ومصر على الخيانة بلا 
هوادة او فكر ... اخون مرات 
ومرات وكأن الخيانة هواء 
فى الرئتيين لا يذهب ..
اخون واعرف ولا ادرك 
آستر ام بالحديث والحدث افتخر 
اتدرون فالخيانة درجات وبلغت بالخيانة المدى 
اخون عيناي .. فتنظر اليكى وتسرح 
واخون العقل بحلم مختلس 
واطعن ضميرى بسيف المحبة البتار 
فهل اتوب عن خيانة النفس بحبى لك 
يا نفس تخونى النفس و انا بالهوا مستسلم 
لعنة الله على خيانة النفس
فى حب انسان ياليته يعلم انى بعشقى له 
اصبحت الخائن الاعظمى 

4 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

E73 يقول...

لاحول ولا قوة الا بالله
بصراحة يعني فعلا الخائن الأعظم

إنت مش وعدتها إنك مش هتفكر في واحدة قبلها؟

مش وعدتها مش هتسيب مشاعرك تندفع تجاه أول موقف!

طيب لما تقابلها دلوقتي هتقولها إيه؟

هتقولها أنا نسيت الوعود والكلام؟

عموما ربنا يكرمك ويقدملك اللي فيه الخير

AhMeD RaDy يقول...

دورنا

لو قريتى الكم جملة دول وفهمتيهم كويس

متهيالى كدا هتفهمى معنى الكلام

"لعنة الله على خيانة النفس
فى حب انسان ياليته يعلم انى بعشقى له
اصبحت الخائن الاعظمى "

وللتوضيح

الخيانة هنا هى خيانة النفس .. بانى

سمحت لها انها تظن فى حد خير ...

وانا شخصيا مااعتقديش انى ممكن اقابلها

دلوقتى خالص اساسا ... وربنا يقدم اللى فيه الخير

E73 يقول...

وهل معنى انها مش هتيجي دلوقتي خالص انك تستسلم لخيانة نفسك؟!

شوف انا بصراحة مفهمتش اي حاجة من ردك
انا كنت فاكرة اني فاهمة البوست
بس الظاهر اني طلعت مش فاهماه هو كمان

AhMeD RaDy يقول...

دورنا

لا طبعا مين قال كدا .. انى هستسلم اساسا

واكبر دليل انى بواجه نفسى اول باول عشان لو سرحت يمين ولا شمال اظبط بسرعة

وبالنسبة للرد ..

المسالة بسيطة جدا .. ان بحاول هنا اقول لنفسى كم كلمة كانوا جوة زورى واقفيين كداومضايقينى .. فطلعتهم لانى
قولت مش ناوى تانى اكتم

والحمد لله على كل حال .. الاهم بالنسبالى
فى الفترة دى .. انى بتمرد على الظلم اللى اختارته بنفسى لنفسى .. انا دلوقتى

بتمرررررررررررررررررررررد

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template