معلش هى قديمة شوية بس حلوة بجد

الفايس بوووووووووووووك .... بيحصل ولا لا بذمتك ..؟؟



اطفال التمانيينات ؟؟ هههههههههههه شوية ايام والله لسه فاكر


8 اكـــــــــــــــــتب رايـــــــك:

just freedom freedom يقول...

مقاطع الفديو ماظهرت عنديo_0

اتوقع انو في خلل بمتصفحي المعوق!!

لي عوده مره اخرى بمتصفح اخر^^

عالعموم شكرا لك^^

AhMeD RaDy يقول...

طيبة يا حرية نشوفك بقى على خير ... وارجعى وشوفيهم تانى

وبردههنتظر تعليقك ... ثم هو انتى متاكدة ان انا اللى ثرثار .. امل اللى عندك دا ايه بقى

وانتى اخر بوست شايلةالتعليقات ليه بقى ؟؟

just freedom freedom يقول...

مرحبا

ماتزال المشكله في كمبيوتري

اول شي ظلمت المتصفح!!

الظاهر الحين ان البلاء في جهازي
حتى الماسن مابينفتح!!

المهم:

^^

لا يعني انت مو ثرثار يعني كثير كثير
ثرثار شوي
طبعا بالمقارنه معاي^^

شلت التعليقات لان في ناس عامله حاله
الدكتوره فوزيه الدريع
وفي واحد عامل حاله الدكتور فل!!
وفيه غيرهم مريم نور وغيرهم اوبرا كمان^^

فما عندي استعداد صراحه اتحمل كلامهم وتحليلهم لشخصيتي
وياحرام تعرف هم يشوفوني ضاله ومنحرفه!!

فقلت من الاساس اسكر الابواب في وجوههم احسسسن^^
اريح^^

E73 يقول...

الأول هعلق على الفيديو بتاع أطفال التمانينات

أول انطباع عن اللي بيتكلم ده انه مش ظريف ومنزليش من زور

تاني حاجة اتريق على أكتر أغنية أنا كنت بحبها وأنا صغيرة وهي الشموسة طالة أنا بتحصر على أغاني الجيل بتاعنا الله يرحم بوس الواوا بتاعت طنط هيفا

تالت حاجة ان العرايس بتاعت ماما سامية مش عرائس ماريونت زي ماقال ولكن هي عرائس قفازية

وصلت لحد حكاية مازنجر بس النت مش راضي يكمل الفيديو

AhMeD RaDy يقول...

حرية

هههههههههههههههههههههه

الف الف سلامة للكمبيوتر وان شاء الله يقوم يالسلامة

وبالنسبة للتعليقات بسيطة جدا انتى مكنتعملى خصية اشراف على تعليقات بحيث انتى تنزلى اللى انتى عايزاه واللى مش عايزه ترميه

هتلاقى في اعدادت ... تعليقات .. اشراف اختارى دائما بس خلاص

على فكرة اسمك فعلا شكله بجد اختيار موفق جدددددددددددددددددددا :)

AhMeD RaDy يقول...

ايناس

هههههههههههههههههه انتى مشكلة والله ارحمى الواد يا معلمة .. الله بقى

وعلى فكرة بقى الواد عنده حق كانت موسيقى بصراحة مستفظة موت ههههههههه

وبالنسبة للعرايس فمعاكى حق تماما ..

وماتزعلش بتاعت مازنجير دى تحفة

طيب شوفتى الفيديو الاولانى ولاا يه ؟؟

E73 يقول...

بصراحة مستحملتش أكمل الفيديو الأول

فيه واحد أجنبي بيتكلم عن الـ25 حاجة اللي بتضايقه في الفيس بووك حسيته أرقى من ده بكتير

بصراحة بصراحة

أنا اتخنقت من موجة ستاند أب دي ذات نفسها

AhMeD RaDy يقول...

ههههههههههههههههههههه ايه يا سيتى الغل دا كله

خلاص خلاص براحة علينا بلاش منه اساسا

ماتتفرجيش عليه تانى

بس بلاش افترى ممكن بقى

Copyright © 2008 - AhMeD RaDy - is proudly powered by Blogger
Blogger Template